Rakastaa voinko enää enempää
ikuisesti painan tämän sisimpään
Tätä rakkautta tahdon rakentaa
kaiken rakkauteni sulle ammentaa
Ei anneta ajan haurastaa
ei rakkautta sammuttaa
Hiillokselle jos joskus ehtii
kiireinen puhallus kuiviin lehtiin
Rakkautes on rajatonta
kauneudessaan uskomatonta
Pidät kuin kukkaa kämmenellä
puhut äänellä niin lämpimällä
Kaiken onnen mulle suot
rakkauden tunteen hehkun luot
Annat vapauden mennä ja tulla
tahdot et onnellinen olo mulla
Mustasukkaisuus tuntematon
sana vieras meille on uskoton
Sido et pakota mihinkään
rakastat vain ainoastaan
Rakkautes arvoinen tahdon olla
arvostaa ja rakastaa kunnialla
Rakkaus on kauneinta päällä maan
kuinka sattuikaan meidät kohtaamaan
-Minä rakastan sinua
Rakkautta voiko olla syvempää
2
190
Vastaukset
- minä vaan
on tässä vailla vertaa!
- mesis
Kiitos jos pidit. On niin paljon "rakkautta" jossa sidotaan
rakkaansa omaan tahtoon. Vahditaan, ollaan mustasukkaisia,
ei luoteta ja jopa lyödään mustasukkaisuudesta.
Minusta vain jotenkin tuntui että tällainen rakkaus voisi olla
enemmän oikeaa rakkautta toista kohtaan. Sillä eihän rakkaus vaadi,
ei sido, vaan luottaa ja haluaa rakkaalleen vain kaikkea parasta.
Jos osaa rakastaa oikealla tavalla ja antaa vaatimisen sijasta,
niin silloin rakkaus kasvaa kasvamistaan toisessa osapuolessa,
mutta vaadittaessa useimmiten pikkuhiljaa hiipuu ja kuolee pois.
ps. olen nähnyt tämän sivusta katsojana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564234SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2894127Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1633645Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923545Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä843101Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312467Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361875Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681773Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371680