kun lentokone tekee välilaskun jollenkkin kentälle, ja koneen seuraavaan lähtöön on aikaa 1 tunti...
niin pääseköhän sieltä koneesta ulos kentälle kiertelee vaikka kauppoja ajan kuluksi, vai pitääkö vain istua koneessa...
välilasku...
6
1381
Vastaukset
- miten muuten ?
lähdetä mihinkään , voisi olla ettei tunnin päästä löytyisi montakaan takaisin...esim. Dubai välilaskun tankkausaikana ei poistuta mihinkään.
- poistutaan
nimenomaan Dubaissa on poistuttu koneesta tankkauksen ajaksi. Olimme matkalla Intian Goalle.
- ainakin
Thaimaahan lennettäessä kun kone tekee välilaskun Intiassa ajetaan kaikki ulos, sillä kone siivotaan. Ja eikös se ole turvallisempaakin, että kone on tyhjänä tankattaessa? Ja olen ymmärtänyt, että myös Brasilian lomalennoilla päästään Teneriffalla jaloittelemaan. Mutta ehkä porukka päästetään vaan johonkin tiettyyn paikkaan, niin ettei kukaan lähde mielivaltaisesti kiertelemään kentällä.
- reissumies
ne finnairin lomalennot millä oon aasiaan lentäny, niin on aina pitäny poistua koneesta tankkauksen ajaks.
dubai on mun mielestä paras välilaskupaikka viihtyisyyden ja ostosten suhteen. aikaa ei tosin kovin paljoo siinä oo, mutta ihan tarpeeks.
se koneesta poistuminen on tarkkaan valvottu, vaikka terminaaliin olisi 20 metriä, niin se pitää mennä lentokenttäbussilla turvallisuussyistä ja että porukka pysyis kasassa.
hyvää matkaa vaan! minnekkä oot aatellu matkustaa?- tepi88
olen lähdössä ruotsiin ensi keväänä, finnairin reittilennolla... ja kun palaa sieltä lento kiertää kööpenhaminan kautta, jossa olis aikaa 1 tunti ennen jatkoa...
kysyin asiaa e-maililla finnairilta, mutta yllätys yllätys eipä oo vastauksia näkyny... - tepi88
tepi88 kirjoitti:
olen lähdössä ruotsiin ensi keväänä, finnairin reittilennolla... ja kun palaa sieltä lento kiertää kööpenhaminan kautta, jossa olis aikaa 1 tunti ennen jatkoa...
kysyin asiaa e-maililla finnairilta, mutta yllätys yllätys eipä oo vastauksia näkyny...sainpa tosi kattavan vastauksen finnairilta...
Hei!
Kiitos yhteydenotostanne.
Jos kyseessä on välilasku, ette voi poistua koneesta.
Aurinkoista syksyä!
Ystävällisin terveisin
Finnair Oyj
Finnair Contact Center
Satu Karaksela
vt vastaava virkailija, ePalvelujen tuki
--
Postiosoite: HEL-TT/11, 01053 FINNAIR
Puh. 358 (0)203 140 200, faksi 358 (0)9 818 31875
e-mail [email protected]
www.finnair.fi, www.finnair.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025