iloinen hei.

heeipå

Hei, sinä olet tosi söpö.mielestäni sinä olet todellinen söpöliini,ja sinä rakastat minua.olet ihmeellinen pöpö,ja todella söpö.Söpö pieni nöpönenä mutta miten kissa ja koira voivat olla ystäviä? Siili on söpö eläin, ne eivät vainoa sinua. Käperry syliini kuin siili ja voit tuntea ettet itsekään vainoa ketään.SINÄ olet namu!Vastaa; olen 30v mukava, avoin, söpö mies. hakusessa nainen kymenlaaksosta,tutustuimme,vastasit.Mikä ihmeen mies sinä olet kun seksin tarjoajia on yllin kyllin mutta ei suudelmaa saa? Mäkin olin joskus ollut kiltti siisti ja söpö pimu. Sinä olet vain luuta ja nahkaa, et ole enää minkään näköinen. Sinä olet nyt virallisesti Suomen komein miesi, Miltä tuo titteli tuntuu?Kuka sinä olet? kuulin taas möreän äänen. -heeipå. Entä sinä? mies. Sinä olet niin mitäänsanomattoman näköinen ilman vaatteita.Kuinka usein sinä olet lahjoittanut rahaa avuttomille rakkausnuorille? Onko miehesi sinulle yhtä rakas kuin sinä hänelle? Oikein söpö. Sinun näköisesi mun täytyy kuule nyt tosiaan, soitellaan vaikka. Heippa sinä iso/pitkä tavallinen mies, joka olet iältäsi hieman minua vanhempi.
Olen ihan söpö 35v poitsu (pituus 180), joka on koko elämänsä halunnut tulla rakastetuksi. Rakastan sinua.
ps. tämä on rakkautta

5

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krikki

sinä *olet* skitsofreenikko.

• W G

Tätä skitsofreenikon tekstiä pitää analysoida skitsofreenisten standardien mukaan. Hyvä kriitikko ottaa aina huomioon kontekstin, eihän runoutta sovi arvostella dekkarin vaatimusten mukaan: "olisin kaivannut sonaatin loppuun kriittisen vihjeen, joka olisi paljastanut miksi neito oli kuollut". Kokeilen skitsofreenisen tyylilajin arviointia.

Hyvä Heebo,

Jäin kaipaamaan huomattavasti vallattomampia hyppyjä ja irrationaalisia assosiaatioita vailla järjen hiventä. Olisit voinut esimerkiksi liittää yhteen senssipalstailmoituksesi kuulemiesi äänten kanssa. se olisi ollut rakenteellisesti skitsofreenisempaa.

Lisäksi ihmettelen vimmaasi kirjoittaa oikein kuin mikäkin tervejärkinen. Nähdäkseni skitsofreenisen kirjoittelun suurin anti ns. normatiiviselle kaunokirjallisuudelle on juuri kerronnan rakenteen hajottaminen välimerkkien kohdalla. Skitsofreenisesta kirjoittelustasi paistaa läåi, anteeksi vain, ettet olet alalla uusi. Se ei liene mitään mitä aika ja kokemus ei paranna.

Itse pidän mielisairaista tyyleistä eniten pakkoneuroottista jankutusta (hauki on kala, hauki on kala jne.), sekä Touretten syndrooman rivouksien huutelusta virkkeiden välissä (P*rkele, **ttu jne.). Jos liität nämä kriittiset aspektit tekstiisi, saat arvosanaksi täyden kympin.

Annan tälle oireilulle lääkkeet väliinjättävän arvosanan 7 .

• heeipå

Nimeni on Heeipå. Mistä päättelette minulla olevan moinen sairaus?En ole maininnut sellaisesta missään.

• krikki

et tietenkään ole maininnut. Ei sinun tarvitse sitä erikseen mainita, tekstisi kertoo kaiken.

• X-Sherlokki

Kuin olisit tekstiviestiä naputellut, peläten 160 merkin rajan täyttyvän.

Arvoasteikolla 1-10

Tästä kahden viestin veroinen 2

T. ®Sherlokki © 2005

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6299
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4859
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      101
      3122
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2952
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2175
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1566
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1131
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      92
      1130
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1046
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      824
    Aihe