vaarassa! scania-uskonto ja varsinki sen R620-lahko leviää huolestuttavasti automiesten keskuudessa... miten tämä on mahdollista? mitä voimme tehdä että säästymme tältä? pitäisikö scaniat kieltää lailla ja niiden maahantuonti? t:nim.merk:suosi suomalaista
Vastaukset 6
Varmaan kohta pitää alkaa lietsomaan ihmisiä uskonsotiin R620-lahkoa ja sen monia sivuhaaroja vastaan! Varsinkin R500-lahko on saanut jo monta hyväsydämmistä pauloihinsa!! Yrittäkään veljet ja sisaret taistella tätä lännestä tulevaa ääretöntä pahaa vastaa, joka tunkee joka paikkaan yltävät lonkeronsa salakavalasti keskuuteemme tänne rauhan kehtoon!! Rajat kiinni jos ei jo ole myöhäistä!
- aika pieni seurakunta..
vielä!Ja eipä nuo myyntiluvut kovin plussaa
näytä euroopassa.Ite erosin seurakunnasta,ostin
Volvon,ja voi miten maailma näyttääkin paremmalta! - huolestunut automies
aika pieni seurakunta.. kirjoitti:
vielä!Ja eipä nuo myyntiluvut kovin plussaa
näytä euroopassa.Ite erosin seurakunnasta,ostin
Volvon,ja voi miten maailma näyttääkin paremmalta!sulle pelastumisesi johdosta! itse koin pelastuksen vuosi sitten,kun vaihdoin sisun ja nyt elämä hymyilee... :)
- scania..
huolestunut automies kirjoitti:
sulle pelastumisesi johdosta! itse koin pelastuksen vuosi sitten,kun vaihdoin sisun ja nyt elämä hymyilee... :)
varmaan kova uskovainen,joka viikonloppu makaa
autonssa alla.Onkohan joku palvonta meno?
Viime talvena Jumala(scania124)hylkäsi,meni
kone paskaksi!Mutta hirveä kova uskovainen!
- +++++
Kateellisten panettelua!!
- pena
pyllistän kohti ruotsia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm721157- 551038
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s441009Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k75869Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.332783Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21734Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää51730- 40717
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani182634Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi8632