Suklaasta huono-olo

Nimetön

Onko kellään muulla koska tapahtunut niin että kun on syönyt muutaman palan suklaata, meinaa oksentaa? Pidän kyllä paljon suklaasta mutta ei pysty syömään kolmea tai neljää palaa enempää ilman että tulee huono-olo.

8

5286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okokok

miksi ihmeessä sä valitat? älä syö jos tulee paha olo, sillä selvä.

• JIP_90

olikohan oikein et pysty syömään 3-4 palaa vai 3-4 levyä ??

• Nimetön

3-4 PALAA. Ei LEVYÄ.

• Katiska

mulla käy usein niin. Mä oon älyttömän perso suklaalle ja nykyään kun syön parikin palaa rupee ihan helvetisiti oksettamaan... Äiti sano vaan et se johtuu siit et mitta on tullu täyteen, mut kyl mun silti tekee usein mieli sulaata... :/

• Kokemusta on...

• ..............

......Fazerin marianne suklaata.......mmmmmm..... oliko iha pakko puhua suklaasta arvaa alkoko tekeen mieli...........

• obi

huono olo ei muuten ole yhdyssana :D

• Anonyymi

Mulle tulee myös todella huono olo suklaasta. Samoin muistakin karkeista kuten salmiakista ja lakritsista. Joskus pystyin syömään viinikumikarkkeja, mutta enää en edes niitä. Jossain oli artikkeli, että jos ei lapsena saanut syödä karkkeja, niin ei aikuisenakaan ei pysty tai halua niitä, paitsi että mun tekis mieli syödä suklaata edes joskus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1924
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      76
      1402
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1364
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1087
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1016
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      941
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      804
    8. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      785
    9. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      775
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      745
    Aihe