Onko kellään muulla koska tapahtunut niin että kun on syönyt muutaman palan suklaata, meinaa oksentaa? Pidän kyllä paljon suklaasta mutta ei pysty syömään kolmea tai neljää palaa enempää ilman että tulee huono-olo.
Suklaasta huono-olo
8
5678
Vastaukset
- okokok
miksi ihmeessä sä valitat? älä syö jos tulee paha olo, sillä selvä.
- JIP_90
olikohan oikein et pysty syömään 3-4 palaa vai 3-4 levyä ??
- Nimetön
3-4 PALAA. Ei LEVYÄ.
- Katiska
mulla käy usein niin. Mä oon älyttömän perso suklaalle ja nykyään kun syön parikin palaa rupee ihan helvetisiti oksettamaan... Äiti sano vaan et se johtuu siit et mitta on tullu täyteen, mut kyl mun silti tekee usein mieli sulaata... :/
Kokemusta on...
- ..............
......Fazerin marianne suklaata.......mmmmmm..... oliko iha pakko puhua suklaasta arvaa alkoko tekeen mieli...........
- obi
huono olo ei muuten ole yhdyssana :D
- Anonyymi
Mulle tulee myös todella huono olo suklaasta. Samoin muistakin karkeista kuten salmiakista ja lakritsista. Joskus pystyin syömään viinikumikarkkeja, mutta enää en edes niitä. Jossain oli artikkeli, että jos ei lapsena saanut syödä karkkeja, niin ei aikuisenakaan ei pysty tai halua niitä, paitsi että mun tekis mieli syödä suklaata edes joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766775Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346503Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806292Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644092Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62399Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant462138Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1381501- 141462
- 1961212