Suklaasta huono-olo

Nimetön

Onko kellään muulla koska tapahtunut niin että kun on syönyt muutaman palan suklaata, meinaa oksentaa? Pidän kyllä paljon suklaasta mutta ei pysty syömään kolmea tai neljää palaa enempää ilman että tulee huono-olo.

8

5575

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okokok

miksi ihmeessä sä valitat? älä syö jos tulee paha olo, sillä selvä.

• JIP_90

olikohan oikein et pysty syömään 3-4 palaa vai 3-4 levyä ??

• Nimetön

3-4 PALAA. Ei LEVYÄ.

• Katiska

mulla käy usein niin. Mä oon älyttömän perso suklaalle ja nykyään kun syön parikin palaa rupee ihan helvetisiti oksettamaan... Äiti sano vaan et se johtuu siit et mitta on tullu täyteen, mut kyl mun silti tekee usein mieli sulaata... :/

• Kokemusta on...

• ..............

......Fazerin marianne suklaata.......mmmmmm..... oliko iha pakko puhua suklaasta arvaa alkoko tekeen mieli...........

• obi

huono olo ei muuten ole yhdyssana :D

• Anonyymi

Mulle tulee myös todella huono olo suklaasta. Samoin muistakin karkeista kuten salmiakista ja lakritsista. Joskus pystyin syömään viinikumikarkkeja, mutta enää en edes niitä. Jossain oli artikkeli, että jos ei lapsena saanut syödä karkkeja, niin ei aikuisenakaan ei pysty tai halua niitä, paitsi että mun tekis mieli syödä suklaata edes joskus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      30
      5073
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      68
      1953
    3. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      113
      1827
    4. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      29
      1774
    5. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1700
    6. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      4
      1084
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      235
      984
    8. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      921
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      44
      907
    10. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      54
      853
    Aihe