Taitaa olla niin, että liian menestyvän naisen kohtalo on aina pudota taas maan pinnalle.
Menestyvän naisen kohtalo?
5
582
Vastaukset
- Tarjaa Turusta
ei hän olisi ilman Holopaista ja bändiä kuin tavallinen Tarja vain.
- Kappo
Joo, käsittämätön on tämä Tarja mytologia ja "miehet ei kestä menestynyttä naista" jargon. Kaikki ne NW:ssä on menestyneitä ja varsinkin Turunen on saanut KAIKEN bändin jäsenyyden perusteella. Muuten Tarja olisi hyvää B-luokkaa klassisen laulajana. Ja nyt ollaan sitten niin herkkiä, kun ei voi tiliä toisten kustannuksella... Ikävä akka.
- Fan...
Tarja ei olisi niin tunnettu ilman hyviä biisejä. Mutta samalla todettakoon että Nightwish ilman Tarjan koulutettua ääntä on ainoastaan toinen tukkabändi toisten lukuisten Suomi-hevipoppoiden joukossa.
Fan... kirjoitti:
Tarja ei olisi niin tunnettu ilman hyviä biisejä. Mutta samalla todettakoon että Nightwish ilman Tarjan koulutettua ääntä on ainoastaan toinen tukkabändi toisten lukuisten Suomi-hevipoppoiden joukossa.
Jep, puhut vähän mutta paljon.. Totta joka sana!
- Niemiskä
Fan... kirjoitti:
Tarja ei olisi niin tunnettu ilman hyviä biisejä. Mutta samalla todettakoon että Nightwish ilman Tarjan koulutettua ääntä on ainoastaan toinen tukkabändi toisten lukuisten Suomi-hevipoppoiden joukossa.
Hölöpäinen oppii kantapään kautta, että palkatessaan laulajan, täytyy samalla ottaa myös ihminen, joka ei unohda että inhimillisyys pitää säilyttää ja suhteet ryhmässä. Tuollainen repii ryhmää. Holopaista pitää onnitella ja kannustaa, se on totuus. Aika poika. Hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497