turvatiimi

juujuu

mitä mieltä firmasta/palkoista/esimiehistä ym.?

24

8792

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elohiiri

Tiimistä ei ole mitään hyvää sanottavaa. Tule tiimille töihin, niin saat päivittäin paskaa niskaan, jos saat palkkasi oiken olet onnellinen voittaja, jos taas se on väärin, niin saat odottaa korjaamista.
      Itse olen irtisanoutunut, koska mikään ei toimi.

• Onnikkaas

Huippua ehdottomasti ja on SUOMAlainen.Tulee olemaan ykkönen vielä ja kannattaa olla mukana kyydissä jo nyt.

• tiimin mies

todella hyvin menee ja aina noita nurisijoita on! palkat ok kuten muissakin firmoissa, oma moka jos niistä ei pidä kiinni!!!

• Elohiiri

Ookko pimee vai kännissä? Taidat olla yksinkertainen perämetsien kasvatti, kun uhoat SUOMAlaisuutta EU:ssa

• metsästä
        Elohiiri kirjoitti:

Ookko pimee vai kännissä? Taidat olla yksinkertainen perämetsien kasvatti, kun uhoat SUOMAlaisuutta EU:ssa

kännissä olen ja pimee. mutta oikeutta kaikille!!!

• Kohta entinen tiimiläinen

Paska firma, paskat esimiehet eli mikään ei pelitä!
      Itse olen irtisanoutunut ja silti konttorilta tuli postin mukana henkilötietolomake, joka täytetään työsuhteen ALUSSA! Mulla 2 päivää jäljellä ja sit toiseen firmaan jatkamaan hommia. Tän alemmas ei oikeasti voi enää vajota. :)
      Onnea kuitenkin valitsemallasi tiellä, jos meinaat tiimiin mennä. Tulet tarvitsemaan sitä!

• pitkänlinjan miehiä

"Itse olen irtisanoutunut ja silti konttorilta tuli postin mukana henkilötietolomake, joka täytetään työsuhteen ALUSSA!"

Eli irtisanouduit heti työsuhteesi alussa?

• toimia kkk
        pitkänlinjan miehiä kirjoitti:

"Itse olen irtisanoutunut ja silti konttorilta tuli postin mukana henkilötietolomake, joka täytetään työsuhteen ALUSSA!"

Turvatiimiltä sain kehoituksen työhöntulotarkastukseen oltuani viisi vuotta talossa. Jos samalla tavalla laitetaan tuommoiset laput niin ...

• TosiÄssä

Itse pitkään talossa olleena sain myös lomakkeen, joka täytetään työsuhteen alussa.
        Toimisto on sekaisin kuin seinäkello, enää ei tiedä kehen ottaa yhteyttä missäkin asiassa.

• Mä vaan

En suinlkaan irtisanoutunut työsuhteen alussa vaan olen ollut ko. firmassa n.3 vuotta. Eikö tämä kerro jotain Turvatiimin tavasta toimia? :D

• Heehhee
        toimia kkk kirjoitti:

Turvatiimiltä sain kehoituksen työhöntulotarkastukseen oltuani viisi vuotta talossa. Jos samalla tavalla laitetaan tuommoiset laput niin ...

Mä olen ollut jo 8 vuotta eikä ole kertaakaan kutsuttu mihinkään terveystarkastukseen. Riittää kai kun on hengissä että pääsee duunipaikalle.

• daah
        Heehhee kirjoitti:

Mä olen ollut jo 8 vuotta eikä ole kertaakaan kutsuttu mihinkään terveystarkastukseen. Riittää kai kun on hengissä että pääsee duunipaikalle.

riittää ihan hyvin

• Olli Kuhta
        daah kirjoitti:

riittää ihan hyvin

Kun sais lomat ja vapaat sitten kans viettää kuten on ensin sovittu mutta kun EI... PRKL

• mä vaan

Tosiaan, palkat meillä poikkeuksetta väärin.. Kyllä kaduttaa kun vaihtoi seculta tänne.

• tapsaton

Jo pitkään talossa olleena voin vain todeta että ihan ok.
      Turha sitä on firmasta firmaan hyppiä niinkuin itse nuorempana tein.
      Ihan samaa se on jokaisessa alan firmassa.

• Michael Knight

Pääkaupunkiseudulla ei taas mene vahvasti. Liikaa porukkaa. Työvuoroja ei riitä kaikille. Menoja leikataan tarvittaessa laittamalla väkeä km-tehtaalle.

• Ex. Tiimiläinen

Palkat:
      Useimmiten laskettu aivan päin hel**ttiä. Kun soitat palkanlaskentaan tai työvuorosuunnitteluun asiasta niin ne eivät edes vasta sulle... Ei ainakaan pari-kolme päivää palkkapäivän jälkeen. Senkin jälkeen vain säkällä!
      Jos palkastas puuttuu 200-600 Euroa niin älä huolestu! Se on normaalia tiimillä!

Esimiehet:
      Kukaan ei ota vastuuta mistään itse! (Muutamaa poikkeus löytyy mutta ne vastaavat omista yksiköistään) Jos laitat viestiä eteenpäin työnjohdolle että esim. varusteissa vakavia puutteita niin menee kuukausia että jotain tapahtuu, jos edes silloin tapahtuu.
      Ja kertoohan se jotain kans jos Turvatiimin vuoroesimiesten hommiin kuuluu olla rassaamassa jotain wc-pönttöjä... :)

Kaikki toimi oikein hyvin ENNEN yhdistymistä vartioässien kanssa! Siitä sitten alkoi alamäki...

• nyk.tiimiläinen

Palkat tulee oikein (ainakin minulla), jos olet kk-palkkainen, et tee ylitöitä, etkä vaihtele/ota ylimääräisiä vuoroja. Toisin sanoen homma toimii jotenkuten kunhan teet vain omat vuorosi, ja jos pidät muutenkin matalaa profiilia, niin ei ne kohta enää kyselekään ylimääräisiin vuoroihin.
        Pomoille ei tosiaan kannata mainita mistään asioista, ei kukaan niille kuitenkaan mitään tee.
        Itse lopetin kehitysehdotusten lähettämisen suunnilleeen samoihin aikoihin kun yhdistyttiin Ässien kanssa. Nykyään mainitsen tarvittavista asioista yhden kerran, ja sen jälkeen unohdan koko jutun, samoinhan tekee pomotkin...

Nykyään ei saa minkäänlaista palautetta. Tavallaan ihan hyvä, saa olla rauhassa ja tehdä vähän mitä huvittaa:)
        Ja ilmeisesti pomot ovat tyytyväisiä työhöni, koska en ole negatiivistakaan palautetta saanut:)
        Tosiasiassa teen paljon vähemmän duunia, ja useinmiten huolimattomammin kuin ennen, koska motivaatio on mennyt. Ketään ei enää kinnosta.

Mutta samapa tuo mulle, saan ihan suht ok kk-palkan, eikä hommatkaan paljoa paina silloin kun töissä joutuu olemaan :)

Löysin rantein vaan!

• Exässä

Kierrä Turskatiimi kaukaa, pysyt terveempänä.

• kansainvälinen avaruusasema

ihan samaa paskaa se on joka firmassa, ettekö te nyt sitä tajua!

iss, falck, turvatiimi, securitas,
        samaa paskaa!

• päin hevosen

Tänään taas palkka päin h.... eikä palkkis vastaa ollenkaan, antavat vaan soida.

• sentään

Kuulema sähköposti toimii. Kaverille ei tullut palkkaa ollenkaan ja sähköpostin lähetyksestä meni 10 min

• fakta 1
        sentään kirjoitti:

Kuulema sähköposti toimii. Kaverille ei tullut palkkaa ollenkaan ja sähköpostin lähetyksestä meni 10 min

Ei siellä mikään toimi!!
        Vittuilu ainoastaan!!

Jos tiimille töihin menee, niin ei siellä tarvitse kyllä mitään tehdä! Eihän ne saa edes tikkejäkään tarkastettua kuin osittain, jos koko järjestelmäkään toimii!!

Sinne vaan. Suomen paras suojatyöpaikka!!

• AHJNV

Valitusta!!!
      Voi Teitä Raukkoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      44
      2915
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2691
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      1884
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1523
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      72
      1041
    Aihe