voiko/kelpaako rottweiler seurakoiraksi?????mulla on 3w rotikka ja se on ollut koko ikänsä seurakoira.mitä mieltä ootte asiasta????oon tapaillut kyllä muita koiria ja käynyt parissa koulutustilaisuudessa mut muita harrastuksii/työtä koirallani ei ole...mielipiteitä????
moi kaikki
rotikkatyttö
2
267
Vastaukset
Mulla ainakin on rotikka ihan seurakoirana ja hyvin on menny..:) Tapaillaan koirapuistossa toisia koiria ja itse keksin pojalle aivotoimintaa..:)
- seurakoiraksi
Mun koira on kans ihan vaan lemmikkinä, mutta tekemistä sille pitää jonkin verran keksiä joka päivä, muuten saa kämppä kyytiä. Pienenä oli mahdottoman villi ja meinasin jo luopua siitä, mutta sitten ajattelin että kun on kerran otettu, niin se kans pidetään. Ja nyt ei kaduta, hyvä koira on. Kunhan vaan saa tosiaan toimintaa, niin ei tule ongelmia. Ja johtajuus on silti oltava kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!9311922Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla1069040Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1174959- 1014188
Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka384157Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73933Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei723811Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113709Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403593Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle293551