kertokaapas lempirotunne??mun lempirotu on rottis ja kultsi!myös mäyrikset ja muut noutajat ovat aivan ihania!mikä koira sinulla on ?minulla on rotikka!
rotikkatyttö
12
606
Vastaukset
- buffy
kääpiöpinseri!!! ja heti perässä tulee dobberi, pinseri ja englanninvinttikoira! :o)
- lempirotu
saksanpaimenkoira.
- tietenkin
Stabyhoun
- mindetys
hieman tuo suosikkirotu..kun mie tykkään niin kaikennäköisistä ja kokoisista koirista. Dobermanni on sellanen jonka haluan ihan tosissani. Pienemmästä päästä sitten welsh corgi pembroke.Niin ja tietysti leonberginkoira. siinähän nuita.
Itellä on labbiksen ja saksanseisojan coctail:)- se on
suomen lapinkoira ja lagotto romagnolo
- EHDOTTOMASTI !
se on kirjoitti:
suomen lapinkoira ja lagotto romagnolo
Maailman paras koira.
- carri
sydämen vieneet nuo pyreneittenmastiffit ja borzoit=)ja molempien edustajia löytyy!juuri minun luontoisia koiria!
- moona69
kyllähän ne nuo mm.sakemannit ja rotikat ovat ,itseltäkin kun löytyy molemmat=)Lähellä sydäntä ovat myös mm.pyreneittenmastiffi ja bernhardilainen....=)
- suosikit
saksanpaimenkoira ja jackrusselinterrieri.
Bortsun tai aussin haluaisin mahdollisesti tulevaisuudessa ottaa.. Rottweilerithän ne on syrämmen aivan kokonaan vieneet!:)
- paras
on STAFFI. Se on kyl niin oma persoona et on valloittanut mut täysin. Aina tulee olemaan vähintään yx staffi vaik toisena ois joku muu rotu. Nyt on japsi joka ei oo ihan mun rotu vaik toi tos vieres onkin rakas. Listaan viel rotikka jos asuisin maalla ja vahtia tarviisin ni rotikan hommaisin. Voi tuli ihan enkeli rottista ikävä:(
- NiMeTöN
....parhaita rotuja ovat walesin-, lakelandin- ja irlanninterrieri! Olen aika terrieri fani :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6827Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708