Bongasin eilen Beckhamin!!!

Coruñassa

Eilen Real Madrid pelasi Deportivoa vastaan taalla Deportivon kotikaupungissa ja mitapa bongasinkaan kaupugilla kavellessa: David Beckhamin!!!
Han naytti uskomattoman komealta! Pari turvamiesta naytti olevan ymparilla, mutta muuten naytti ihan kuin kuka tahansa matti meikalainen, tai no ehka vahan keskiverto komeampi.
En olekaan ennen taman koko luokan julkkista nahnyt...

7

6454

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m'oon niin kade!

Voi mikset, siis MIKSET eliminoinut turvamiehiä parilla hyvintähdätyllä jujutsuiskulla, kaapannut Davidia ja lähettänyt sitä mulle tänne Suomeen?!
      Kyllä mä oisin maksanut sun mahdolliset oikeudenkäyntikulut. (ja Davidin rahtimaksun)

Just kun ostin isomman sängynkin IHAN tämmöisiä eteentulevia tilanteita varten..!

• :D :D

:D :D :D

• Sadboy
        :D :D kirjoitti:

:D :D :D

Oikea nimimerkki on: J.S.H (juoppo, sika, huorapukki).

• Balls and falls

hitto, mulla on nyt jopa Beckham paita päällä...kyllä olisi mullekin kelvannut

• poika

David itsekin tietää että, kuinka MM - kisat menivät,(miten meni) no antaa sen nyt olla ja katsotaan eteenpäin... 2006 - kisoihin ja uunohdetaan menneet...

• komeampi

Beckham on rumasika,liikaa palvottu rupikonna!!

• Matti Meikäläinen

Mikähän kumma ihmisiä vaivaa? Tässäkin oltiin innoissaan kuin ilmoittamassa että lotossa olis voittanut! Ilmeisesti en vain käsitä mitä ihmeellistä on vieraissa käynnistä kärähtäneessä, naamaansa aktiivisesti kosteuttavassa ja vaimonsa pikkuhousuja silloin tällöin käyttävässä potkupalloilijassa (joka on ns. maailmanluokan pelaaja ainoastaan vapaapotkuissa)? Olisitko hehkuttanut kybällä jos olisit bongannut vaikka Maradonan?
      Entäpä tämä hänen anorektinen akkansa? Lahjattoman SpiceGirls -campryhmän lahjattomin jäsen. Todellinen Englannin kuningaspari.
      Nythän mainostettiin töllössä kilpailua jossa voi voittaa tapaamisen Beckhamin kanssa. Ottaisin mieluummin ässäarvan palkinnoksi.
      Ilmeisesti sinä "slaagin" saanut olet joko alle 16v (milloin onkin täysin ok innostua) tai sitten samaa sakkia jotka kirjoittavat City-lehden Ilmianto -palstalle kuinka bongasivat Jarkko Niemisen Talin Tenniskeskuksen kahviossa. Illalla luette seiskasta Marika Fingerroosin tilityksen virtsatietulehduksestaan ja katsotte Salkkarit. JOS tämän viestiketjun "hehkuttajat" ovat aikuisia ihmisiä niin en voi kuin ihmetellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1038
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      303
      984
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      771
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      752
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      656
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      641
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      640
    Aihe