Eilen Real Madrid pelasi Deportivoa vastaan taalla Deportivon kotikaupungissa ja mitapa bongasinkaan kaupugilla kavellessa: David Beckhamin!!!
Han naytti uskomattoman komealta! Pari turvamiesta naytti olevan ymparilla, mutta muuten naytti ihan kuin kuka tahansa matti meikalainen, tai no ehka vahan keskiverto komeampi.
En olekaan ennen taman koko luokan julkkista nahnyt...
Bongasin eilen Beckhamin!!!
7
6360
Vastaukset
- m'oon niin kade!
Voi mikset, siis MIKSET eliminoinut turvamiehiä parilla hyvintähdätyllä jujutsuiskulla, kaapannut Davidia ja lähettänyt sitä mulle tänne Suomeen?!
Kyllä mä oisin maksanut sun mahdolliset oikeudenkäyntikulut. (ja Davidin rahtimaksun)
Just kun ostin isomman sängynkin IHAN tämmöisiä eteentulevia tilanteita varten..!- :D :D
:D :D :D
- Sadboy
:D :D kirjoitti:
:D :D :D
Oikea nimimerkki on: J.S.H (juoppo, sika, huorapukki).
- Balls and falls
hitto, mulla on nyt jopa Beckham paita päällä...kyllä olisi mullekin kelvannut
- poika
David itsekin tietää että, kuinka MM - kisat menivät,(miten meni) no antaa sen nyt olla ja katsotaan eteenpäin... 2006 - kisoihin ja uunohdetaan menneet...
- komeampi
Beckham on rumasika,liikaa palvottu rupikonna!!
- Matti Meikäläinen
Mikähän kumma ihmisiä vaivaa? Tässäkin oltiin innoissaan kuin ilmoittamassa että lotossa olis voittanut! Ilmeisesti en vain käsitä mitä ihmeellistä on vieraissa käynnistä kärähtäneessä, naamaansa aktiivisesti kosteuttavassa ja vaimonsa pikkuhousuja silloin tällöin käyttävässä potkupalloilijassa (joka on ns. maailmanluokan pelaaja ainoastaan vapaapotkuissa)? Olisitko hehkuttanut kybällä jos olisit bongannut vaikka Maradonan?
Entäpä tämä hänen anorektinen akkansa? Lahjattoman SpiceGirls -campryhmän lahjattomin jäsen. Todellinen Englannin kuningaspari.
Nythän mainostettiin töllössä kilpailua jossa voi voittaa tapaamisen Beckhamin kanssa. Ottaisin mieluummin ässäarvan palkinnoksi.
Ilmeisesti sinä "slaagin" saanut olet joko alle 16v (milloin onkin täysin ok innostua) tai sitten samaa sakkia jotka kirjoittavat City-lehden Ilmianto -palstalle kuinka bongasivat Jarkko Niemisen Talin Tenniskeskuksen kahviossa. Illalla luette seiskasta Marika Fingerroosin tilityksen virtsatietulehduksestaan ja katsotte Salkkarit. JOS tämän viestiketjun "hehkuttajat" ovat aikuisia ihmisiä niin en voi kuin ihmetellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135495- 1972460
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801823En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761467Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1841009- 41970
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46909- 77823
- 45709
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6691