Canon EOS 350D

apua

Olen suunnitellut hankkivani kyseisen kameran.. Onko sopiva aloittelevalle valokuvaajalle? Kertokaa kokemuksianne tästä kamerasta.

Kiitos.

8

3245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

sopiva.
      Itselläni ollut jokusen kuukauden, eikä ole ollut valittamista. Sen kittilinssin kanssa voi tulla harmaita hiuksia joissakin tapauksissa. Mutta lähelle silläkin kuvaa ihan moitteettomasti. Kamera on helppo ja varma. Suosittelen kyllä. Jos kittilinssin lisäksi hommaat sitten joku kaunis päivä jonkin ihan ok telen niin sillä setillä kuvaat kyllä omiksi tarpeiksi. Älä anna joidenkin täyskennofanaajien tai Nikonistien pelottaa. EOS on ainakin minulle sopivampi. Täyskennohöpötys on ihan liikaa harrastelijoille ja normaalikäyttöön riittää moninkerroin halvempi 350D. Eli yhteenvetona sanoisin, että 350D on näppärän kokoinen, varma, helppo ja edullinen. Siihen on helppo saada lisälaitteita ja eivätkä ihan mahdottoman kalliitakaan ole.

• canonin

kamerasta 350d.itsellä myös kyseinen malli
      ja tyytyväinen olen ollut.kuviakin olen ottanut päälle 10000... suosittelen.ja ei nyt tule kyllä mitään pahaa sanottavaa kamerasta.

• Timba...

Hymm... harva haukkuu omaansa.
        Enkä tee minäkään vaikka en kyseistä kameraa omistakkaan.

Ehkäpä silti ostaisin d20 ei tuo hinnanero kaiketi ihan mahoton ole. Laatu on kuitenkin ??? ehkäpä parempi : )

Ei sillä etteikö 350 saisi kuvia.

• negatiivinen

Aloittelijana kannattaisi harkita jotain Canonin tai jonkin muun merkin halvempaa ja helppokäyttöisempää mallia.
      Ko. Kamerassa ominaisuudet riittävät kyllä ja loppu on kuvaajasta kiinni.

• ja 350d

ero on niin pieni... ainut ero on loppu peleissä vain hinta...jäipä rahaa ostaa parempia putkia kun ostin 350d.. ps:lukekaapa testejä lehdistä esim.kameralehdestä eipä kyseisillä kameroilla ole eroa,koko,nopeus.paino,iso1600...ja jotain muuta pientä ja kun 5d halpenee niin sitten sellanen... ja voin väittää ettet sano kummalla kameralla on kuva otettu jos ottaa 350d ja 20d kuvan samasta kohteesta,ja jos joku pystyy sanoo niin vaihdan heti 20d.eehen... itse olen päässsyt vertaa molempia ja ei pysty sanoo kummalla kuva on otettu piste

• haukkuu

omaansa.. jos mulla olis lada,niin varmasti haukkusin!

• Kinuskia

... ja kumpaakaan en hauku...
        Varmempaa autoa ei juurikaan ole. Lada lähtee käyntiin pakkasella ku pakkasella...
        Ja Canonilla onnistuu kuvat!

• modis

Miksei aloittelijallekin. Melkoisen vakavasti otettava kamera kuitenkin. Jos olisin aivan aloittelija ehkä en ostaisi ensimmäiseksi kameraksi.

Huomattavasti halvemmalla saa aikaisempia malleja käytettyinä jotka voivat olla aivan hyvä kuntoisia. Hinnassa säästää helposti puolet. Tutulta on turvallista ostaa ja jos epäilee kameran kuntoa voi sen tarkistuttaa kamerakorjaamolla. Ei ole kovin kallis investointi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      9
      2781
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe