Tämä on nyt hieman omakohtaista, mutta olisi mukava vaihtaa ajatuksia asiasta.
Muutamalle ystävälle olen paljastanut suhteeni samaa sukupuolta olevaan ja siihen on suhtauduttu melko positiivisesti. Kaikki ei, mutta ei kai sitä voi vaatiakkaan ihan kaikilta heti. Minua kuitenkin järkytti se että kun olen ns. tullut kaapista ulos "olen bi" moni kuvitteli että olen kiinnostunut pääasiassa kimppaseksistä. En todellakaan ole. Seksi on minulle kuitenkin kahden ihmisen välinen kokemus, enkä kaipaa väkisellä sinne sitä toista sukupuolta tai kahta omaani.
Tietysti ymmärrän että jotkut nauttivat kimppaleikeistä ja se on täysin ok, kunhan sekin on ok etten minä nauti niistä niin paljon. Olen kokeillut ja sinänsä mukava kokemus, mutten koe kaipaavani sellaista kivaa.
Onko muille tullut enemmän/vaativampia ehdotuksia kimpoista? Miten noin muuten suhtaudutte kimppoihin, ja millaisiin kimppoihin suhtaudutte positiivisemmin? Onko tämä vanha yksi mies kaksi naista sittenkään niin kiva mielestänne kuin moni antaa ymmärtää?
kimppakivasta..
2
998
Vastaukset
- Vanhempi bisse
Minä olen bi, mutta en ole kiinnostunut mies 2 naista, sen sijaan haluaisin olla kahden miehen kanssa, nimenomaan bi-miesten, jolloin osan aikaa voisin olla ihan "vain" katselijana.
Olen aikuinen, no, vanhempi nainen ja pidän oman ikäisistäni naisista, mutta jopa paljonkin nuoremmista miehistä! Lienenkö ainoa tämän lajin "pervo"?!- parhaiten
eli kaksi miestä ja yksi nainen. Varsinkin jos miehet ovat bi.
Itselläni (mies) on kokemusta muutaman parin kanssa ja hyvin toimii, myös nainen saa tarpeeksi kun kaksi miestä on käytettävissä.
Olen kuullut kokemuksia 2N M yhdistelmistä eikä niissä naiset ole olleet kovin tyytyväisiä tai mieskin jää hiukka syrjään kun naisilla on vielä meno päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754