KOIRALLANI ON SYYLÄ SILMÄKULMASSA,SILMÄ VUOTAA VÄLILLÄ MUTTEI KOKO AJAN ELI EI KOVIN PALJON HAITTAA. MITEN ELÄINLÄÄKÄRI POISTAA SEN ??KOIRANI ON JO AIKA IÄKÄS ELI NUKUTTAMINEN LEIKKAUKSEN AJAKSI EI VARMAAN OLISI HYVÄ IDEA .
SYYLÄ KOIRAN SILMÄKULMASSA
4
3238
Vastaukset
- Teea
Meiän yli 13 vuotiaalla labbiksella on ollut syyliä ja muita patteja jo jonkun aikaa siellä täällä.
Kävin muissa asioissa eläinlääkärillä ja samalla kysyin noista pateista. Eläinlääkäri tutki ja sanoi että kuuluu vanhuuteen. Ei suositellut tehtäväksi mitään. Tietysti silmää tulee putsattua useammin kun tuppaa rähmimään.
Huomasin muuten, että kun rupesin antamaan seniorikoirille tarkoitettuja vitamiinejä, nuo patit vähenivät ja silmänkin syylä tippui/kuivui pois. Samaan kohtaan on kyllä tullut uudelleen, mutta huomattavasti pienempänä.- liisa
Itselläni on myös hellyyttävä noutaja :) . Minkä nimisiä vitamiineja olet antanut koirallesi ???
- Teea
liisa kirjoitti:
Itselläni on myös hellyyttävä noutaja :) . Minkä nimisiä vitamiineja olet antanut koirallesi ???
Aloitin Aptus Senior vitamiineillä. Eron koirassa rupesi huomaamaan muutamassa viikossa, patit kuivuivat ja turkki kiiltää taas kuin nuorena.
Pari purkkia taisin syöttää niitä ja nyt olen kokeillut myös muita merkkejä.
- Labbiksen omistaja
Meidän 11 vuotiaalla labbiksella on myös syylä silmäkulmassa. Kävimme noin vuosi sitten eläinlääkärillä muissa asioissa, niin samalla kysyin myös tuosta syylästä että mitä sille voisi tehdä. Eläinlääkäri oli sitä mieltä ettei mitään tarvitse tehdä.
Mistä tuota Aptus Senioria voi ostaa?
Onko se auttanut hyvin syylien kuivumiseen? Oletteko kokeillut muita lääkkeitä syylien poistoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117