ZoneAlarm Serviceltä tuli ilmoitus että tarjoaa ilmaista spyware scanneria. Oletteko te päivittäneet sen ?
za päivitys
13
447
Vastaukset
- Röpöreksa
Onpa kiva tietää että za.kin on mikin perseen nuoleskelija, eip oo kyllä muutenkaan yhen kokeilun jälkeen kiinnostanu, parempiaki on tarjolla ilmaseksi
- nuolijoita
Röpöreksa kirjoitti:
Onpa kiva tietää että za.kin on mikin perseen nuoleskelija, eip oo kyllä muutenkaan yhen kokeilun jälkeen kiinnostanu, parempiaki on tarjolla ilmaseksi
Kovin yksinkertainen ajattelutapa. Jos tuolla perusteella
yrityksiä arvioidaan, niin monet muutkin suuret firmat
ovat noita perseennuolijoita. - Röpöreksa
nuolijoita kirjoitti:
Kovin yksinkertainen ajattelutapa. Jos tuolla perusteella
yrityksiä arvioidaan, niin monet muutkin suuret firmat
ovat noita perseennuolijoita.niinhän niitä on ja siksi täällä ei mikään pelaakkaan ku kaikki nuolee sitä, aivan neuvostoliitossa ennen sitä yhtä ja samaa
- Timo
Mene ZoneAlarmin Overview -sivulle ja siellä Preferences -välilehdelle.
Vaihda siellä kohdassa "Check for product updates" ruksi kohtaan "Manually" niin ei tule ilmoituksia automaattisesti.- smile
päivityskehote. Olen seurannut tätä ZA-keskustelua ja naurattaa. Ilmaisohjelman tuottajan täytyy myös yrittää tehdä bisnestä. Se kehote, joka on tullut näytölle, on ZA:n yritys saada käyttäjä kokeilemaan spyware-ohjelmaansa ja sen jälkeen mahdollisesti tilaamaan sen. That's it!
- näissä
smile kirjoitti:
päivityskehote. Olen seurannut tätä ZA-keskustelua ja naurattaa. Ilmaisohjelman tuottajan täytyy myös yrittää tehdä bisnestä. Se kehote, joka on tullut näytölle, on ZA:n yritys saada käyttäjä kokeilemaan spyware-ohjelmaansa ja sen jälkeen mahdollisesti tilaamaan sen. That's it!
ZA-keskusteluissa sinua niin naurattaa, eikö ole hyvä kun kysytään jos ei tiedetä ja vastauksia saa niiltä tietävämmiltä.
- laugh
smile kirjoitti:
Maksullisten ohjelmien tekijöiden se vasta onkin yritettävä. Tälläkin palstalla yksi maksullisten ohjelmien edustaja jatkuvasti haukkuu ilmaisohjelmia.
- Harri`!
Mulla on ZoneAlarm käytössä kahdessa koneessa eikä ole tullut mitään ilmoituksia.
- smile smile
Harri`! kirjoitti:
Mulla on ZoneAlarm käytössä kahdessa koneessa eikä ole tullut mitään ilmoituksia.
blokannut Program Control-panelista Zone Labs Client'n, ei tule ilmoituksia.
- laugh
smile smile kirjoitti:
blokannut Program Control-panelista Zone Labs Client'n, ei tule ilmoituksia.
mulla on se blokattuna (suomeksi: estettynä) silti tulee.
- laugh
laugh kirjoitti:
mulla on se blokattuna (suomeksi: estettynä) silti tulee.
Ei olekaan estettynä vaan kysymysmerkillä.
- en vielä maksa
Ei se ollut ilmainen mutta sitä sai kokeilla ilmaiseksi. Käytän selaimena
Firefoxia mutta scannaus piti tehdä Internet Explorer:lla. Scannauksen
jälkeen ei tullut enää ilmoituksia kun painoin päivitä nappia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241