flashin
miten saa
6
324
Vastaukset
- Mewwu.
Kii.
- Mewwu.
Älä feikkaa minua, kun et edes osaa.
- Mewwwu.
Mewwu. kirjoitti:
Älä feikkaa minua, kun et edes osaa.
Olet oikea mewwu kirjoita nimesi,ilman pistettä.
- Mewwu
Mewwwu. kirjoitti:
Olet oikea mewwu kirjoita nimesi,ilman pistettä.
No tässä on. Nimeni kirjoitetaan ihan kahdella kaksoisveellä, eikä kolmella. Olen toki imarreltu, että joku pienoinen haluaa esittää minua, mutta tekisit sen edes kunnolla.
- Aggron
Mewwu kirjoitti:
No tässä on. Nimeni kirjoitetaan ihan kahdella kaksoisveellä, eikä kolmella. Olen toki imarreltu, että joku pienoinen haluaa esittää minua, mutta tekisit sen edes kunnolla.
flashin saa kun menee vermilion cityn oikealla puolella olevaan diglett caveen,se pitää emnnä läpi ja sitten pitää mennä alaspäin ja siellä on yks puu joka pitää leikata cutilla ja sitten pitää jatkaa alas ja siellä on semmonen rakennus johon mennään takaapäin ja siellä on proffa joka antaa flashin jos on 10 erilaista pokemonia
- Aleksi
Aggron kirjoitti:
flashin saa kun menee vermilion cityn oikealla puolella olevaan diglett caveen,se pitää emnnä läpi ja sitten pitää mennä alaspäin ja siellä on yks puu joka pitää leikata cutilla ja sitten pitää jatkaa alas ja siellä on semmonen rakennus johon mennään takaapäin ja siellä on proffa joka antaa flashin jos on 10 erilaista pokemonia
kiitos kun luulin että pitää mennä muualta ku diclets cavesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989