ihmetyttää tyypit

mua ihmetyttää tai itse asiassa huvittaa sellaset ihmiset, jotka melkein joka asiaan vastaa et "onks lääkitys kunnossa" tai "toi on sairasta. mee hoitoon" ym muuta vastaavaa.

taitaa näillä tyypeillä olla itellään pahoja ongelmia ittensä kanssa
a) koska hokevat lääkkeistä
b) mitä ilmeisemmin tuntevat alan sairaalat, koska ilmeisesti omista kokemuksistaan tietävät et jos on "sairas", niin pöpilästähän sitä apua saa. (mikä on tietenkin hyvä asia, et apua saa kun sitä tarvitsee).
c) ei vissiin oo mitään fiksua sanottavaa
d) maailmankatsomus on mitä ilmisemmin aika negatiivistä kirjoittelusta päätellen.

toisaalta saahan sitä jokainen oman mielipiteensä kertoa.
vai mitä?

6

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Mari-

oon täysin mieltä että he tietävät mistä puhuu, miten muuten tulis edes mieleen..;)

• tää taas

kuuluu suhteet palstalle? Menee asian vierestä nyt.

• kaiken

Tietää, jos ne on itte lääkkeitten orjia.

• vaan

onkohan ihmettelijällä oikeesti 'kaikki kotona' koska tietää kaikki nuo vaihtoehdot..
      ei millään pahalla mut on aika läpinäkyvää touhua...

• vaan miettimistä, vaikka ei se taida oikein onnistua, kun et tajuu mistä ne vaihtoehdot on tulleet.

täs on yks aika HELPPO vastaus jopa sunkin ymmärrettäväkses: vaihtoehdot otin täältä palstoilta. haloo pahvi!

täytyy myöntää et ärsyttää ku heti ollaan viisastelemassa et "onks kaikki kotona" ja "aika läpinäkyvää, blaa blaa..."

• leikistä suutu
        anna2 kirjoitti:

vaan miettimistä, vaikka ei se taida oikein onnistua, kun et tajuu mistä ne vaihtoehdot on tulleet.

täs on yks aika HELPPO vastaus jopa sunkin ymmärrettäväkses: vaihtoehdot otin täältä palstoilta. haloo pahvi!

täytyy myöntää et ärsyttää ku heti ollaan viisastelemassa et "onks kaikki kotona" ja "aika läpinäkyvää, blaa blaa..."

olipas yllättävä vastaus, itsehän olet tämän keskusteluaiheen avannut joten ota vastaan meidän lukijoiden mielipiteet ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      20
      4335
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3184
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3097
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      43
      2388
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      81
      1206
    6. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1079
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1054
    8. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      368
      1019
    9. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      217
      986
    10. Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen

Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e
      Maailman menoa
      138
      880
    Aihe