Stolisnaja Vodka

Burgeri

Löytyykö venäjältä enää stolkkua? ei ainakaan Viipurista. Ei vaan ole pistänyt silmään.

Ja pitääkö paikansa että Viipurin ympäristössä myytävä stolisnaja on piraattitavaraa,jos niin mistä aitoa. (kaino kykymys) :)

10

4914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin juu

ainakin Pietarista löytyy vaika kuinka monesta paikasta, ja aitoa.

• mieleen

Stolisnajasta en tiedä, mutta tämä aitous juttu kiinnostaa. Jokunen vuosi sitten Kuluttaja- lehdessä oli kuulumisia muiden maiden vastaavista julkaisuista. Venäjällä ilmestyvästä oli ote, jossa kerrottiin, että aidossa armenialaisessa konjakkipullossa on yli 90 erilaista aitousvarmennetta. Voiko olla? Tuntuu aika määrältä. Mitä ne vois olla? Kaikki ne mitä oon ite maistanu on kuulemma ihan varmasti aitoa tavaraa. Mutta meikäläisen tapaiselle tuntijalle voidaan kyllä myydä lamppuöljykin konjakkina, joten suu ei valitettavasti sano mitään.

• Konukalle

Virallisesti aitoa konjakkia tehdään vain Ranskassa ja sielläkin vain yhdessä maakunnassa.

• sieppo
        Konukalle kirjoitti:

Virallisesti aitoa konjakkia tehdään vain Ranskassa ja sielläkin vain yhdessä maakunnassa.

on muualla tehty aromitisle!
        ja se armenialainen niin erinomaista, että haitanneeko tuo vaikka konuna joskus mainitaan!?

• ttt
        Konukalle kirjoitti:

Virallisesti= Ranksa sai tahtonsa läpi EUssa, muttei se paljoa Venäjää kiinnosta. Konjakkia tulee siis myös Armeniassa.

• armenialainen
        ttt kirjoitti:

Virallisesti= Ranksa sai tahtonsa läpi EUssa, muttei se paljoa Venäjää kiinnosta. Konjakkia tulee siis myös Armeniassa.

on laatutavaraa.

• reissaaja

...sitä vielä löydy.

Mutta tosiasioita Stolikasta on se, että se on maailman tunnetuin vodkamerkki, mutte myös se, että se on maailma väärennetyin vodka. Väärennettyä Stolikkaa voit saada melkein yhtä hyvin Viipurin torilta tai marketeista kuin maailman lentokentiltä...

Syyhän tähän on merkin tunnettuus yhdistettynä pullon suorastaan originaaliseen muotoon. Noita tuon mallisia pulloja kun on, sanoisinko venäläiset ojanpohjat pullollaan ;-)

Haluan kuitenkin uskoa, että Alkon Stolikka on aitoa, mutta voikohan siitäkään olla ihan varma...?

t:reissaaja

• Diba

Kaydessani villissa nuoruudessani Tsekkoslovakiassa, mieleeni muistui tallainen tarina.

Olimme ostaneet useammankin pullon ko. vodka-valmistetta matkan aikana. Hinta ja mielestamme myos laadussa oli jonkun verran heilahtelua, vaikkemme mitaan ammattilaisia olleetkaan.

Tiedustellessamme asiaa tulkkimme kertoi seuraavaa:
        Pullon etiketissa oleva "mitalien" maara kertoo kuinka puhtaasta stolkusta on kysymys.
        Jos muistini ei ole yhta harva kun hiukseni, niin 6:n kultamitalin leima etiketin oikeassa alanurkassa oli kallein ja puhtain laatu. Yksi pronssinen latka vastasi kuulemma "kivihiilivodkalaatua" kuten oppaamme hienosti asian ilmaisi.
        Vai onko sepitys yhta kaukana totuudesta kun silloiset puheet ihanasta paratiisimaisesta Neuvostoliitosta??
        Onks kellaan varmaa tietoa ??

• Burgeri
        Diba kirjoitti:

Kaydessani villissa nuoruudessani Tsekkoslovakiassa, mieleeni muistui tallainen tarina.

Olimme ostaneet useammankin pullon ko. vodka-valmistetta matkan aikana. Hinta ja mielestamme myos laadussa oli jonkun verran heilahtelua, vaikkemme mitaan ammattilaisia olleetkaan.

Tiedustellessamme asiaa tulkkimme kertoi seuraavaa:
        Pullon etiketissa oleva "mitalien" maara kertoo kuinka puhtaasta stolkusta on kysymys.
        Jos muistini ei ole yhta harva kun hiukseni, niin 6:n kultamitalin leima etiketin oikeassa alanurkassa oli kallein ja puhtain laatu. Yksi pronssinen latka vastasi kuulemma "kivihiilivodkalaatua" kuten oppaamme hienosti asian ilmaisi.
        Vai onko sepitys yhta kaukana totuudesta kun silloiset puheet ihanasta paratiisimaisesta Neuvostoliitosta??
        Onks kellaan varmaa tietoa ??

Kiitoksia Paljon!!

Hyvää informaatiota!!

Kannattaa kokeilla grappaa jota saa näköjään rajakaupasta.

• Vodkaturisti

Ei se alkonkaan stoli mitään aitoa ole kun se on vedellä jatkettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe