Suomalaisia Englannissa

Emmi

Olen muuttamassa Englantiin parin kuukauden päästä. Mitenköhän löytäisin muita suomalaisia sieltä?

10

5183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mira

      eglannissa toimii miljoona ja sata suomalaisjärjestöä:
      www.isory.org
      www.yfp.org.uk
      www.finn-guil.org

      noilla varmaan pääsee alkuun!

      • UlkosuomalainenOikealta

        suomalaisia! Tanaankin istuin yhdessa Russell Square'n monista kahviloista ja suomalainen pariskunta (jonka toinen puolisko oli Goldmann Sachsin employee) istui viereeni... Tanne vaan sosialismia pakoon!


      • suomalainen
        UlkosuomalainenOikealta kirjoitti:

        suomalaisia! Tanaankin istuin yhdessa Russell Square'n monista kahviloista ja suomalainen pariskunta (jonka toinen puolisko oli Goldmann Sachsin employee) istui viereeni... Tanne vaan sosialismia pakoon!

        investointipankkiiri. Vaihdoitteko kokemuksia palvelusväen saamisesta jälkikolonialistisessa, Thacherin jälkeisessä, työväenpuolueen hallisemassa demokratiassa.


      • UlkosuomalainenOikealta
        suomalainen kirjoitti:

        investointipankkiiri. Vaihdoitteko kokemuksia palvelusväen saamisesta jälkikolonialistisessa, Thacherin jälkeisessä, työväenpuolueen hallisemassa demokratiassa.

        kyseessa ei ollut suomalainen investointipankkiiri vaan porssianalysti. Ja tulimme molemmat siihen tulokseen etta aikaisempi diktum 'Lontoossa saa mita tahansa, jos jaksaa siita maksaa' ei enaa pitanytkaan paikkaansa, silla korkeatasoisia 'avustajia' on kovin vaikea loytaa rahallakaan tana paivana. Tonic-vedesta kerrottuani han tosin ilahtui silmin nahden.

        Terveiset Lontoosta,
        M


      • UlkosuomalainenOikealta
        suomalainen kirjoitti:

        investointipankkiiri. Vaihdoitteko kokemuksia palvelusväen saamisesta jälkikolonialistisessa, Thacherin jälkeisessä, työväenpuolueen hallisemassa demokratiassa.

        enpa ole koskaan kuullut kenenkaan puhuvan Labour-puolueesta 'tyovaenpuolueena'... ehkapa olen siihen liian nuori. Mutta voit iloita aiheesta: olet saanut nuoren ulkosuomalaisen miehen hymyilemaan.

        Monin kiitoksin,
        M


      • yksin ulkomailla
        UlkosuomalainenOikealta kirjoitti:

        enpa ole koskaan kuullut kenenkaan puhuvan Labour-puolueesta 'tyovaenpuolueena'... ehkapa olen siihen liian nuori. Mutta voit iloita aiheesta: olet saanut nuoren ulkosuomalaisen miehen hymyilemaan.

        Monin kiitoksin,
        M

        Hei te siella. Olen talla hetkella Stoke On Trentin Berryhillin vanhusten talolla keittiolla toissa. Huh. Olen yksin reissussa ja etsin suomalaisia ihmisia alueelta!! Olen taalla vain Helmikuun puoleen valiin ja haluaisin tutustua tahan paikkaan!! olkaa niin kiltteja vastatkaa
        Tassa osoitteeni
        [email protected]


    • suom

      Olen muuttamassa poikaystäväni luokse Englantiin lähiaikoina. Missä päin Englantia asut?

    • Juha2486

      Hei,

      Ajattelin, että joillekkin saattaisi olla avoin työpaikka Lontoossa mielenkiintoinen:
      uk.madbid.com/pg_job3

      Autan myös mielelläni suomalaisia Lontoossa.

      Merimieskirkon sivuilta lyötää myös paljon suomalaisia.
      finnishchurch.org.uk
      Pesäpalloa, saunailtoja, jne.

    • sanna88455

      ja facebookissa on sellainen yhteisö kuin britanniansuomalaiset. he järjestävät paljon kokoontumisia, omia ns. "vappujuhlia" suomalaisilla.

    • Canterbury-calling

      Löytyi tällainen vanha viestiketju ja ajattelin koittaa onneani... Eli, löytyykö Canterburyn kaupungista ketään ystäväksi keski-ikäiselle suomalaisnaiselle? Olisi kiva tavata ja jutella!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe