pölähtäneenä,ei haittaa sillä vuonna 2001 mut vietiin törnävälle väkisin ko mua ahdisti henkeä joo mul oli sokeri veres vaa korkeella,noo senhä sain selville vasta myöhemmin,joo se siitä, niin joose härmän lääkäri ei muutenkaa tykänny musta joo poliisiautos olisin menny sinne mut ko vaa väkisin ambulanssiin joo noh siellä mujt luokiteltiin jakomielitautiseksi noo se on heidän asia,vaan en oo ikää harhoja nähny enkä kuullu mitää ääniä,joo 13 päivää mua siel pitivät mut sitte karkasin ja vaihdoin eri sairaanhoitopiiriin nii ei ne sitte saanu mua takas ,joo yks psykiatri tunsi mut ja ties mikä mä oon ,oli harvinaisen älykkääksi todennut ja ei sekää ollu tienny mun reissusta mitää,joo se sitte kumos sen hoitomääräyksen et nyt voin olla vapaasti noo oliha tos tarinaa jos jonkunmoista mut toivottavasti viihdyttää monia mut totta joka sana et vapaasti voi kylähulluks sanoo en mä suutu
huhuu Yllätys yllätyspito onko mua pidetty
timanttimies2
3
144
Vastaukset
- kiva kun mut huomataan
hyvät jatkot sinne vaa tv:rakkaudenhedelmä
- korjaanpas..
viimeiseen lauseeseen on päässyt virhe
.."mut totta joka sana et vapaasti voi kylähulluks sanoo mut totta joka sana en mä suutu"
pitää olla:
mut totta joka sana et vapaasti voi kylähulluks sanoo en mä MUUTU"
juuh, tiladippan pippan-pippan
tv: timantti & my dear Calamity Jane :D
calamity = suomeksi 'katastrofi'!
- tarkastaja!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000015&conference=4500000000000461&posting=22000000010537948
ei ole muuttunut mikään!
nyt on oikein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705036
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484146- 513840
- 413468
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 412168
- 452100
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078