TOIVOA??

babydreams

tahtoisin palavasti tietää minkälaisia raskausoireita muilla "jännääjillä" ja "kokeneilla" on. itselläni ja miehelläni kova vauva kuume ja nyt on ilmennyt oireita mm. rintojen arkuus, kova huimaus ajoittain, pientä vihlomista alavatsassa ja tukka lähtee, lämpöäkin on koko ajan n. 1vkon verran ollut n.37-37.5c ?! ja nämä eivät ole kuviteltuja oireita. edellis päivänä tein testin hätäpäissäni vaikka kierto on vasta 26/28-30, ja negaa näytti. en mielellään haluaisi turhaan testiä tehdä vielä, koska pelkään kerta toisensa jälkeen pettymään =(. kiitos jo etukäteen ja paljon plussaonnea kaikille!! =)

5

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Been there

Todellisia oireet aina ovatkin. Sitä on niin herkkänä kun toivoo raskautta, tutkiskelee itseään oireiden toivossa...

Kaikki alkuraskauden oireet voivat harmillista kyllä olla myös alkavien kuukautisten oireita.

Minä en jaksa enää uskoa omiin "oireisiini", tulee vaan aina pettymys kun kuukautiset alkavat tai olen typeränä tehnyt taas kerran negatiivisen raskaustestin.

• babydreams

mulla ihan sama juttu, paitsi nyt olen mahdollisimman paljon kiinnittäny huomiota siihen etten kuvittelisi näitä, koska ennen oon kuvitellu, ja mitään tällästä ei oo ennen ollu, ehkä nyt sitten on tapahtunut jotain..kaipa se viikonlopun aikana selviää viimeistään jollei menkkoja kuulu?! ei kun odottelemaan :/ =)

• babydreams kirjoitti:

mulla ihan sama juttu, paitsi nyt olen mahdollisimman paljon kiinnittäny huomiota siihen etten kuvittelisi näitä, koska ennen oon kuvitellu, ja mitään tällästä ei oo ennen ollu, ehkä nyt sitten on tapahtunut jotain..kaipa se viikonlopun aikana selviää viimeistään jollei menkkoja kuulu?! ei kun odottelemaan :/ =)

Alkoiko sun kuukautiset viikonloppuna? Mun menkkojen pitäis kanssa alkaa... nyt on kp 31/n.30.. Joka kerta jännittää kun käy vessassa. Mulle iski tänään huono olo. On mulla ollu jo muutaman viikon huonoa oloa silloin tällöin, mutta nyt on taas..

• babydreams
        Meri83 kirjoitti:

Alkoiko sun kuukautiset viikonloppuna? Mun menkkojen pitäis kanssa alkaa... nyt on kp 31/n.30.. Joka kerta jännittää kun käy vessassa. Mulle iski tänään huono olo. On mulla ollu jo muutaman viikon huonoa oloa silloin tällöin, mutta nyt on taas..

menkat alko eilen juu.. mutta toivosta ei luovuta, uutta yritystä vaan. =)=(

• mim80
        babydreams kirjoitti:

menkat alko eilen juu.. mutta toivosta ei luovuta, uutta yritystä vaan. =)=(

Harmi ku kukaan ei oo taas päässy plussaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe