HTT tiedotattaa!!

hevosmiestentietotst0

Mikä lie natsei ollahan...meinaan tuolla nuo kirjoittajat...tästä pari alaspäin

11

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevosmiestentietotst0

meitähä ei erota poliisi eikä mikään yllätyspito
      Naaurrrrraaaa

NAURRAAAa..

syökää makkaraa

• hyvää...

t:T

• ei ota

kantaa

• hevosmiestentietotst0

Minä syön toisesta päästä ja sinä toisesta, näinhän se on, tunnusta vaan

Naurraaaaa naurrraaaaa naurraa

me syömme täällä makkaraa, ollaan kaverii, niin kaverii, tahotaan kaikille hyvää!

• hevosmiestentietotst0
        hevosmiestentietotst0 kirjoitti:

me syömme täällä makkaraa, ollaan kaverii, niin kaverii, tahotaan kaikille hyvää!

Minä en ole juonut alkoholia kymmeneen vuoteen, mutta nyt on pakko ottaa, menee tämä makkara kohta, en sano minne

• hevosmiestentietotst0

Minä en ole juonut alkoholia kymmeneen vuoteen, mutta nyt on pakko ottaa, menee tämä makkara kohta, en sano minne

Tiedoituksemme täältä toimistosta päättyvät tältä yöltä tähän

kiitos seurasta ja ihalustanne rakkaat rakkaat ystävät

terveisin /Jimmy & Kalevi

• iha maistuu pontikalle

tv:T

• ompaha mulle

sit tarinatovereita tv:T

• HAMPUUSIA SYYÄÄN

KAIKIN ELI METRILENKKIÄ tv:T

• saanut nimensä??

vanha nukkavieru vitsi kertoo, että haaksirikosta pelastuneita romaneja tuli uiden Pohjanmerta pitkin, näkivät luodon, ja huutivat: Hai, luoto!

Ei tuo vielä mitään, jo vain kun he yritti sitten sieltä Hailuo'osta lähtä rantavesiä pitkin katsomaan missä olis hyvä mennä lujale maalle, mantereele. Laskivat sitten maihin jossakin ja vajeltivat aikansa. Eikö mitä, ennen pitkää selvisi että siellä oli suomenruottalaisia rantarosvoja jotka huutelivat: Häär, mää! Här mää! Här määrääm mää! Sieltä sieltä tuli moskullalla, ja lensi aidasta, seivästä ja puukkoa. Sen pituinen se.

• sanottu
        saanut nimensä?? kirjoitti:

vanha nukkavieru vitsi kertoo, että haaksirikosta pelastuneita romaneja tuli uiden Pohjanmerta pitkin, näkivät luodon, ja huutivat: Hai, luoto!

Ei tuo vielä mitään, jo vain kun he yritti sitten sieltä Hailuo'osta lähtä rantavesiä pitkin katsomaan missä olis hyvä mennä lujale maalle, mantereele. Laskivat sitten maihin jossakin ja vajeltivat aikansa. Eikö mitä, ennen pitkää selvisi että siellä oli suomenruottalaisia rantarosvoja jotka huutelivat: Häär, mää! Här mää! Här määrääm mää! Sieltä sieltä tuli moskullalla, ja lensi aidasta, seivästä ja puukkoa. Sen pituinen se.

t:timantti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      53
      3455
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      35
      3147
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2510
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      53
      1959
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1138
    Aihe