eli kumpi olis parempi jincheng manki vai honda monkey, sanokaa mielipiteenne noista mopoista kumpi kannannattais ostaa.
¨honda vai jinkku
8
707
Vastaukset
- jeesjees
Honda olisi parempi, jos niitä saisi uutena. Hondat ovat kaikki käytettyjä ja enemmän tai vähemmän epämääräisessä kunnossa. Jinkkuun saa takuun uutena ostettaessa, se on aika iso plussa. Lisäksi Hondista pyydetään aivan mielettömiä hintoja: 90-luvun alussa Monkey maksoi uutena jotain 5000mk paikkeilla, nykyisin niistä pyydetään suunnilleen yhtä paljon.
- make.
olen aivan samaa mieltä kuin edellinenkin kirjoittaja
- mankiman
make. kirjoitti:
olen aivan samaa mieltä kuin edellinenkin kirjoittaja
Aito honda sen olla pitää!
- X_raCe
ajettelinkin ostaa honda monkeyn varmaa, kysyin vaa mielipiteitänne.
- muista
X_raCe kirjoitti:
ajettelinkin ostaa honda monkeyn varmaa, kysyin vaa mielipiteitänne.
Kaikki nuo Hondat ovat käytettyjä. Teinien "korjaamia" ja "huoltamia" ne ovat myös, yleensä siis ajettu täysin paskaksi ja harsittu myyntiä varten jotenkin kasaan.. On tietysti poikkeuksiakin, jos hyvin pidetyn (siis oikeasti hyvin pidetyn) onnistut löytämään, on se varma peli.
- T90
muista kirjoitti:
Kaikki nuo Hondat ovat käytettyjä. Teinien "korjaamia" ja "huoltamia" ne ovat myös, yleensä siis ajettu täysin paskaksi ja harsittu myyntiä varten jotenkin kasaan.. On tietysti poikkeuksiakin, jos hyvin pidetyn (siis oikeasti hyvin pidetyn) onnistut löytämään, on se varma peli.
Jos ostat uuden jinchengin, niin kannattaa varautuu pikkuvikoihin. Mulla on 3 kk vanha jinkku, ja siinä on mittaris vikaa(johto ei ota lukemaa), valo näyttää aavistuksen oikealle(erityisesti pitkillä) ja Tarakan mutteri on haljennut(häkkärä siis heiluu). Mutta muuten on hyvä, käy siististi ja toimii muutenkin hyvin.
- nämä asiat :
T90 kirjoitti:
Jos ostat uuden jinchengin, niin kannattaa varautuu pikkuvikoihin. Mulla on 3 kk vanha jinkku, ja siinä on mittaris vikaa(johto ei ota lukemaa), valo näyttää aavistuksen oikealle(erityisesti pitkillä) ja Tarakan mutteri on haljennut(häkkärä siis heiluu). Mutta muuten on hyvä, käy siististi ja toimii muutenkin hyvin.
kaikki mankit ja sen kopiot ja nelari mopot ovat aika pyllystä... ne on ihan hyvii niinkauan kunnes tulee vikaa... kaverin mankista meni hajalle sellanen 25€ osa niin jotta koko osan voi vaihtaa pitää ostaa joku pumppu paine valon säätäjä letkun muovin kehto kammion kolmanneks ylin puolikas rattaan viides ratas joka maksaa jotain 160€ se 25€ maksava osa... tosta nimestä en oo varma mut se oli joku tontapanen yli pitkä ja vaikee muistaa...(ja kallis)
- X_raCe
nämä asiat : kirjoitti:
kaikki mankit ja sen kopiot ja nelari mopot ovat aika pyllystä... ne on ihan hyvii niinkauan kunnes tulee vikaa... kaverin mankista meni hajalle sellanen 25€ osa niin jotta koko osan voi vaihtaa pitää ostaa joku pumppu paine valon säätäjä letkun muovin kehto kammion kolmanneks ylin puolikas rattaan viides ratas joka maksaa jotain 160€ se 25€ maksava osa... tosta nimestä en oo varma mut se oli joku tontapanen yli pitkä ja vaikee muistaa...(ja kallis)
okei muistan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872