Keskeneräisiä keksintöjä

Sarja alkaa

Volvo:
-Tulet ylämäkeen; tietokone ilmoittaa: AUTO TANKATTAVA. Kuittaat viestin (alamäessä tilanne poistuu). Tulet ylämäkeen; tietokone ilmoittaa: AUTO TANKATTAVA... loputtomiin.
-Tulet töyssyyn; tietokone ilmoittaa: LASINPESUNESTE VÄHISSÄ. Kuittaat viestin (tasaisella tilanne poistuu). Tulet töyssyyn; tietokone ilmoittaa: LASINPESUNESTE VÄHISSÄ... loputtomiin.
-Tulet varjoon; tietokone ilmoittaa: LIUKAS KELI (aukealla tilanne poistuu). Tulet varjoon; tietokone ilmoittaa: LIUKAS KELI... loputtomiin.

Eikös tuollaiset tiedotukset voisi tulla ja kuitata luetuiksi vaikkapa kerran pysähdysten välillä.

Näyttääkö muuten sinun Volvosi tietokone radiotaajuuden vain silloin kun sitä sattuu huvittamaan. Ehkäpä joka viidennellä haulla...

7

1513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on, mistä olen ennenkin purputtanut.
      Turhaa elektroniikkaa. Kallista roskaa, jota meidät pakotetaan ostamaan.

• Ei volvo

Se on ihan älytön se volvon näyttö ja ilmottaa milloin liukas, ihan silmiin käy hyi!! Scaniassa pieni hiutale lämpötilan vieressä jos alle 2 se on hyvä, jos ei muuten tajua että kun on liukas kun lukea kissan kokoisten kirjaimien kanssa niin on kyllä väärällä alalla..!!

• lue..

ensin käyttöohjeet.volvossa saa näyttöön eri-
        taustavalo voimakkuudet ja saa koko näytönki
        pimeäksi.Jos se häiritsee.Tekstin kokoaki voi
        muuttaa.onkos pojat ajaneet scanialla,missä
        on se radio siinä kuskin silmien korkeudella,ja jos sattuu olemaan kirkas taustavalo,kyllä
        ajaminen yhtä helvettiä,kun haluais kuunnella
        musaa.ainaki 124 oli.

• karkoski
        lue.. kirjoitti:

ensin käyttöohjeet.volvossa saa näyttöön eri-
        taustavalo voimakkuudet ja saa koko näytönki
        pimeäksi.Jos se häiritsee.Tekstin kokoaki voi
        muuttaa.onkos pojat ajaneet scanialla,missä
        on se radio siinä kuskin silmien korkeudella,ja jos sattuu olemaan kirkas taustavalo,kyllä
        ajaminen yhtä helvettiä,kun haluais kuunnella
        musaa.ainaki 124 oli.

No eipä oo kyllä vielä ollu MISSÄÄN härvelissä se radio siinä silmien korkeudella...=))))

• ainakin skaniassa(4 sarja)
        karkoski kirjoitti:

No eipä oo kyllä vielä ollu MISSÄÄN härvelissä se radio siinä silmien korkeudella...=))))

ja noista näytöistä..vai pieni lumihiutaleen
        kuva katkaisijassa..v.ttu!Minun mielestä
        pitäis olla jokin vibra vielä varoittamassa.
        Suomessa ei ole tiet sulana, kuin kaks kuukautta!Hyvä volvo.varoituksia vaan enemmän!

• stycke

Kieltämättä noissa voisi pieni viive olla, jotta ei turhaan satelisi noita ilmoituksia.

Toisaalta Scaniallakin olisi vielä ajatustyötä tehtävänä. R-sarjalaisen keskusnäyttö loistaa keltaisena varoittaessaan siitä, että perävaunussa ei ole ABS-jarruja. Tuokin on tieto, jonka luulisi muistavan kun siitä on kerran varoitettu, tai sen voisi korvata pienemmällä, vaikka sitten jatkuvasti palavalla merkkivalolla. Nyt tuo lähinnä ärsyttää, jos haluaisi vaikka seurata kulutusta tms. jatkuvasti. Meinaan kun se ABSiton kärry ei aina ole ihan yllätys, olipa joskus perässä vaunu missä ei ollut koskaan sellaisia ollutkaan...

• Kovat paineet

Meinaan noista näytöistä? Eikös se ole hyvä jos joku valo hämärästi näyttää,että SAATTAA olla liukasta?Itte en niin uusia ole ajanut,mutta joskus vasta kahvilla käydessä,oon huomannut että onkin tosiaan liukasta,kun on meinannut kaatua,kun ei mono pidä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3215
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1279
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1185
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      991
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      988
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      178
      939
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      927
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      901
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      870
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      804
    Aihe