UUSI KLAANI, NIMELTÄ DEVOURER'S of M.E. (mighty eratyh) etsii jäseniä, mieluiten yli 69 (xD) lvl :D
UUSI RUNESCEIP-RYHMÄ!!!11
3
275
Vastaukset
- teemu56
voinks mä joinaa? oon lvl78 mageryssä? mut viimeks ku koitin liittyy tiimiin nii ne vei mut WILDERNESS LVL30 JA SIT NE TAPPO MUT NYYH :'(((((((( VITUTTAA NII APLJON KU OON NII PASKA BYBYBYYHYHYHYHYH BUBUBUBUUBUBUBU.
ps. voiks joku kertoo et onks normaalii jos penis on vinossa 45 asteen kulmassa vasemmalle? sit aina ku wänkkään nii mun täytyy pitää kättä silleen sivuttain ja siit tulee pidemmän päälle ranne kipeeks? Voisko sen saada jotenkin normaaliks?
mun irc nick on vilsoni , voi käydä kommaa- teemu56
oon muuten kummaski kuvas alasti
- klanmaster
häh?? tää on runesceip-keskustelualue?? häivy nyt tai saat permban.....!!!11 kannattais kans liittyy johonki glaaniin koska se on iha pakaolliista... NIINKU VARMAAN tiedät.. ja pidä se turpalättys ummessa tai muute... :@
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311506
- 321461
- 891376
- 151323