Mitä pidätte Manu-nimestä? Ei ole kovin yleinen, mutta ainakin hauska. Manu-niminen ei ainakaan voi olla tylsä tyyppi!
Manu
18
2150
Vastaukset
- Manuela
voisi olla? Manu tai Manolo on Manuel-nimisen miehen lemppari.
Yksi tuntemani oli todella tylsä = himouskovainen, joka luuli olevansa Jumalan Sanan Kantaja (huom. isot kirjaimet). - ean-
Eruiomainen menestyvän miehen nimi.
- Mökö
joka tarkoittaa Jumala meidän kanssamme. Vastaava tytönnimi on Manuela. Minusta nimi on aivan käyttökelpoinen.
- Manuela
se on, että Manuel ja Immanuel on sama nimi -> Emmanuel -> Manu.
Immanuela -> Emmanuela -lle -> Manuela.
- Gil
Toosi mukavan kuuloinen nimi. :)
Ihan totta: Tuskin kovan tylsää jannua tulisi Manusta. :) - en pidä
Manu-nimestä :(
- yhchhg
.....
- hhvhhgc
.....
- Lyhenteet
Mauno - Manu
Emmanuel, Immanuel, Manuel, Manu
Manu on ihan napakka lyhenne pidemmästä nimestä.
Vaikutelma Manu-nimestä; rento nimi ja tyyppi
Suurin osa lyhyistä nimistä taitaa olla lyhenteitä pitemmistä nimistä. - twertwert
Presidentillinen. Ranskan kielessä myös yleinen, esim Manu Chao ja toinen klassikkomuusikko Manu le Malin. Ei nimessä käytännössä ole sen uskonnollisempaa kuin esim nimissä Kristiina, Mohamed tai Johannes
- 67474
Nimen muunnos on myös italian kielessä, esim suomalainen ex-pikajuoksija Manuela Bosco.
- hyvä.manu
Manu on kansanomainenkin, hauska, sympaattinen nimi. Kannatan!
- Hyvänmanu
Emmanuel, Immanuel lienevät Manu-nimen taustalla Manuelin lisäksi.
Manu ja Emma sopisi sisaruksille.
Manu Henrik
Manu Willem
Manu Viljami
Manu William
Manu Oskari
Manu Jalmari
Manu Artturi
Manu Aleksanteri
Tykkään Manu-nimestä. - NäinOn1
Naapurissa asuu eräs Manu. On 80v juoppo.
- mitäpäsemullekuuluu
Tällanen tuli mieleen ihan etsimättä: https://www.youtube.com/watch?v=gmGmZ0dlFN8
- KunhanKyselen
Miks lapselle pitää antaa lempinimi nimeksi?
Seuraavaks varmaan annetaan sellasia nimiä ku Hartsa, Maukka, Jontsku, Reiska, Kake, Ake, Make, Pera ja Mä.
Enköhän mä vielä senkin päivän näe.topponen kirjoitti:
Seuraavaks varmaan annetaan sellasia nimiä ku Hartsa, Maukka, Jontsku, Reiska, Kake, Ake, Make, Pera ja Mä.
Enköhän mä vielä senkin päivän näe.Pitihän sitä käydä väestörekisterin sivulla kattomassa.
On siellä ainakin Maukka, Ake, Make ja Pera. Löytyy kyllä Manukin, mutta mun mielestäni se on lähinnä kissan nimi.
Ja ite muuten olen nimennyt kaikki elukkani aina ihmisten nimillä. Pienenä sain toistuvasti myös kuulla, että mulla on koiran nimi. Sami oli silloin yleinen nimi koirilla muttei ihmisillä.
Miks aikuiset haluavat kiusata lapsiaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239529Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3871960Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3711950- 4351645
- 941638
- 61365
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331150Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241096Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521052- 361008