Mitä pidätte Manu-nimestä? Ei ole kovin yleinen, mutta ainakin hauska. Manu-niminen ei ainakaan voi olla tylsä tyyppi!
Manu
18
2290
Vastaukset
- Manuela
voisi olla? Manu tai Manolo on Manuel-nimisen miehen lemppari.
Yksi tuntemani oli todella tylsä = himouskovainen, joka luuli olevansa Jumalan Sanan Kantaja (huom. isot kirjaimet). - ean-
Eruiomainen menestyvän miehen nimi.
- Mökö
joka tarkoittaa Jumala meidän kanssamme. Vastaava tytönnimi on Manuela. Minusta nimi on aivan käyttökelpoinen.
- Manuela
se on, että Manuel ja Immanuel on sama nimi -> Emmanuel -> Manu.
Immanuela -> Emmanuela -lle -> Manuela.
- Gil
Toosi mukavan kuuloinen nimi. :)
Ihan totta: Tuskin kovan tylsää jannua tulisi Manusta. :) - en pidä
Manu-nimestä :(
- yhchhg
.....
- hhvhhgc
.....
- Lyhenteet
Mauno - Manu
Emmanuel, Immanuel, Manuel, Manu
Manu on ihan napakka lyhenne pidemmästä nimestä.
Vaikutelma Manu-nimestä; rento nimi ja tyyppi
Suurin osa lyhyistä nimistä taitaa olla lyhenteitä pitemmistä nimistä. - twertwert
Presidentillinen. Ranskan kielessä myös yleinen, esim Manu Chao ja toinen klassikkomuusikko Manu le Malin. Ei nimessä käytännössä ole sen uskonnollisempaa kuin esim nimissä Kristiina, Mohamed tai Johannes
- 67474
Nimen muunnos on myös italian kielessä, esim suomalainen ex-pikajuoksija Manuela Bosco.
- hyvä.manu
Manu on kansanomainenkin, hauska, sympaattinen nimi. Kannatan!
- Hyvänmanu
Emmanuel, Immanuel lienevät Manu-nimen taustalla Manuelin lisäksi.
Manu ja Emma sopisi sisaruksille.
Manu Henrik
Manu Willem
Manu Viljami
Manu William
Manu Oskari
Manu Jalmari
Manu Artturi
Manu Aleksanteri
Tykkään Manu-nimestä. - NäinOn1
Naapurissa asuu eräs Manu. On 80v juoppo.
- mitäpäsemullekuuluu
Tällanen tuli mieleen ihan etsimättä: https://www.youtube.com/watch?v=gmGmZ0dlFN8
- KunhanKyselen
Miks lapselle pitää antaa lempinimi nimeksi?
Seuraavaks varmaan annetaan sellasia nimiä ku Hartsa, Maukka, Jontsku, Reiska, Kake, Ake, Make, Pera ja Mä.
Enköhän mä vielä senkin päivän näe.topponen kirjoitti:
Seuraavaks varmaan annetaan sellasia nimiä ku Hartsa, Maukka, Jontsku, Reiska, Kake, Ake, Make, Pera ja Mä.
Enköhän mä vielä senkin päivän näe.Pitihän sitä käydä väestörekisterin sivulla kattomassa.
On siellä ainakin Maukka, Ake, Make ja Pera. Löytyy kyllä Manukin, mutta mun mielestäni se on lähinnä kissan nimi.
Ja ite muuten olen nimennyt kaikki elukkani aina ihmisten nimillä. Pienenä sain toistuvasti myös kuulla, että mulla on koiran nimi. Sami oli silloin yleinen nimi koirilla muttei ihmisillä.
Miks aikuiset haluavat kiusata lapsiaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka922999GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831122
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511015Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31974- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
- 71770