Aneemisen näköinen selain?

Lekah

Mulla on käyttiksenä Windows XP ja selain Internet Explorer.

Mulla puuttuu värejä näiltä sivuilta, aika aneemisen näkösiä sivuja, näyttää melkein kuin olis joku tekstiversio jatkuvasti päällä.

Missähän vika?

15

768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohjauspaneeli

ulkoasu ja teemat > näyttö> asetukset, kato millä bitillä värit. Pitäs olla kaikki värit 32 bit.

• Lekah

Ei auttanut, kiitksia kuitenkin

• siinä
        Lekah kirjoitti:

Ei auttanut, kiitksia kuitenkin

vyöhykkeen suojaustaso liian tiukalla,normaali riittää.

• Lekah
        siinä kirjoitti:

vyöhykkeen suojaustaso liian tiukalla,normaali riittää.

Mistäs mä voin tsekata sen vyöhykkeen suojaustason?

• IE:stä
        Lekah kirjoitti:

Mistäs mä voin tsekata sen vyöhykkeen suojaustason?

työkalut,internet asetukset,suojaus,siitä se liukusäädin normaalille,ok.

• Lekah
        IE:stä kirjoitti:

työkalut,internet asetukset,suojaus,siitä se liukusäädin normaalille,ok.

Koeilin mennä työkalut, internet asetukset, suojaus, mutta ei löydy liukusäädintä.

Ainoa liukusäädin löytyy tietosuojasta

• joo
        Lekah kirjoitti:

Koeilin mennä työkalut, internet asetukset, suojaus, mutta ei löydy liukusäädintä.

Ainoa liukusäädin löytyy tietosuojasta

se liukusäädin saattaa kadota siitä jos asetukset on erilailla kuin mulla.Jos välähtää että miten muuttaa ne asetukset niin pistän tietoa.

• Lekah
        joo kirjoitti:

se liukusäädin saattaa kadota siitä jos asetukset on erilailla kuin mulla.Jos välähtää että miten muuttaa ne asetukset niin pistän tietoa.

Ok, kiitoksia!

• noin
        Lekah kirjoitti:

Ok, kiitoksia!

työkalut,internet asetukset,suojaus.Sitten siitä alhaalta klikkaa oletustaso,ok.

• Lekah
        noin kirjoitti:

työkalut,internet asetukset,suojaus.Sitten siitä alhaalta klikkaa oletustaso,ok.

Nyt löysin sitten avullasi sinne, mutta siellä oli asetuksena jo normaali, ei parantunut sivujen ilme, kiitos kuitenkin!

• minulla auttoi

Palkin alareunassa on sellainen tv:n näköinen kuvake.
      Klikkaa sitä hiiren oikealla painikkeella, sieltä väriprofiilit ja sitten colour defaults.
      Minulla ainakin värit palautuvat sillä keinolla.

• vasara

Opera tai Firefox, onko siellä sama ilmiö

• Lekah

En ole kokeillut, täytyy kokeilla, kiitos!

• Lekah

Toimii hienosti ainakin Netscapella.

Missähän nyt vika IE:ssa?

• firefox,,
        Lekah kirjoitti:

Toimii hienosti ainakin Netscapella.

Missähän nyt vika IE:ssa?

Laita Internet Explorer muurin taakse ja ota joku muu selain käyttöön. Vaikka tuo Netscape.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      270
      5357
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      66
      4644
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4325
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      46
      3754
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3750
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3677
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      76
      3048
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      35
      2971
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      53
      2888
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2626
    Aihe