Voi hyvää päivää mitä hetki sitten näin... Olin viemässä pyykkejä kuivumaan kuivaushuoneeseen, naapurin akka ja toisesta rapusta ukko rakastelivat siinä kuivaushuoneen puisella penkillä!! Ovi oli hiukan raollaan, joten näin homman aivan selvästi. Em kehdannut kauaa tuijottaa, mutta nyt selvisi ainakin, minne alusvaatteita on huoneesta hukkunut. Tämä pervo pariskunta niitä varmaan kähveltää. Eikö ihmisillä ole nykyään mitään häveliäisyyttä, ajatelkaa KUIVAUSHUONEESSA tekevät seksiä!!!
Seksiä kuivaushuoneessa!
8
6145
Vastaukset
- heksu
Olen yllättänyt ärsyttävän kyylä naapurini taloyhtiön varastosta jonkun vanhan läskin kanssa. On ollut sitten viimeaikoina vähemmän kyylä, kyllä pitää välillä muistuttaa kuitenkin.
Hei, muuten, ethän vain ole sama ihminen, joka kirjoittelee tuonne netti-kalevaan, kun sielläkin joku aina sanoo, että ei hyvää päivää.- naapurirouvan nokkailuun ky...
Ylpeä kikkanokka rouva ei voinut mielessään edes kuvitella että yllätän hänet toisessa kaupungissa syrjäisellä pysäköintipaikalla harrastamasta suuseksiä autossa vieraan miehen kanssa.Ja näin taatusti oikein.
Onpa se nyt kummasti alkanut tervihtämään vastaan tullessa.
Enpä minä aio asiaa levitellä,johan tuo näytti kovasti palanneen maan tasalle.
- Seksiä lisää
Voi teitä. Minä ainakin tulen harrastamaan seksiä vaikka porraskäytävässä. Tosin myöskin kuvitellen, etten jää kiinni. Mitä sitten, jos joku pari haluaa kosketella toisiaan. Kuivata pyykkisi kotona.
- kuivaushuone pyykeille
Julkisella paikalla seksin harrastaminen on rikos. Ajatelkaa toiset laittavat puhtaat pyykkinsä siihen hetkeksi, missä toiset ovat harrastaneet seksiä.
Pyykkiä kuivataan kuivaushuoneessa, hölmö. - Nainen jo
kuivaushuone pyykeille kirjoitti:
Julkisella paikalla seksin harrastaminen on rikos. Ajatelkaa toiset laittavat puhtaat pyykkinsä siihen hetkeksi, missä toiset ovat harrastaneet seksiä.
Pyykkiä kuivataan kuivaushuoneessa, hölmö.Ymmärrän jos ei pidä tirkistelystä, ja siksi olisi kovin vaivautunut, jos yllättäisi yleisellä paikalla seksiä harrastavan parin. Mutta mitä sitten jos laittaa pyykkinsä siihen, missä joku on harrastanut seksiä? Jos eivät suoraan remonttityömaalta ole tulossa, niin eiköhän ne seksiä harrastaneet ole ihan kohtuullisen puhtaita ihmisiä. Vai onko seksin harrastaminen jotenkin likaista? Tai alastomuus?
- lenkkisaunassa
Mun ulkkis-mieheni näki kerran naapuritalon pariskunnan panevan miesten lenkkisaunassa!Kummatkin kännissä ja eivät välittäneet yhtään.Eukko tepasteli alasti siinä ja kun mieheni ilmoitti ystävällisesti että tämä on vain miehille,kiitos niin jätkä ilmoiiti vain olevansa rasisti ja että heillä on siihen oikeus kun eivät vähään aikaan näe toisiaan.
- kade
sentään.Olen usein ajatellu että olis kiva päästä paneskelemaan yhtä naapuri nättiä naista salaa pyykkituvassa.
- pyykkituvassa....
pah, julkisesti siinä keskellä pihamaata. panon jälkeen uljaana patsastelet käyrä pystyssä siinä pihalla ja päästelet eläimellisiä korahduksia ja mylvintää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2895445- 705016
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484126- 513830
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873107Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 382130
- 442071
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272068