aiheuttaa allergisia oireita? Olen nyt syönyt 4 päivää kyseistä tuotetta ja n. tunti kapselien ottamisen jälkeen iskee niiskutusnuha ja aivastelu.n. 3-4 tunnin kuluttua oireet ovat pois, mutta iskevät tietysti uudestaan päälle kun otan tuotetta 2 kapselia n. 7 tunnin välein.
En ole eläissäni ollut millekkään allerginen.
Remasan on osterivinokasta sisältävä tuote vastustuskyvyn vahvistamista varten. Olen noudattanut annostusta. Poistan liivatekapselin ja ripottelen jauheen ruokaan.
Kertokaa kokemuksianne.
Voiko
5
423
Vastaukset
- tietoakin
Moikka,
itse käytän vastustuskyvyn nostamiseen suomalaisen yliopiston kehittämää tuotetta joka on luonnollinen ja orgaaninen sekä erittäin tehokas.Pitää sisällään mm.200-300 eri vasta-ainetta sekä rakennus aineet joilla elimistö pystyy rakentamaan vasta-aineita.Sekä kasvutekijät jne.- - :) -
Ainakin kuullostaa samalta tuotteelta, jota mäkin käytän. Ja on pysynyt flunssa poissa. Eli ei ole iskenyt syksyn /talven pöpöt minuun.
Xylicol on ainakin tehonnut minuun hyvin
- bbbb
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=1000000000000004&posting=22000000003929191
tuolla keskusteltu aiheesta.- kokemuksia
siis siitä, että onko joku muukin saanut allergisia oireita remasan-kapseleista?
Niitä olisi minun melkein pakko syödä, ellei joku tiedä yhtä kehuttua ainetta juuri hp-virukseen. Näkyviä syyliä ei ole , mutta kuuleman mukaan voipi vaikuttaa siihen litteäänkin versioon. - Miulla
kokemuksia kirjoitti:
siis siitä, että onko joku muukin saanut allergisia oireita remasan-kapseleista?
Niitä olisi minun melkein pakko syödä, ellei joku tiedä yhtä kehuttua ainetta juuri hp-virukseen. Näkyviä syyliä ei ole , mutta kuuleman mukaan voipi vaikuttaa siihen litteäänkin versioon.Mulla kanssa sama kun sulla. Siis ei näkyviä syyliä mut hpv. Miulla tulee kanssa nuhaa ja sen jälkeen kuivaa nenän limakalvot ja nielu ja kieli muuttuu valkoiseksi. Tosi inhaa kun suu kuivuu niin. Ei taida olla muuta keinoa kun ottaa tuota pari kk edes ja käydä sitten papassa jossain vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241