Onko sims2:seen sellasta koodia että rahat vähenis??
Kun pistin rahakoodin, niin nyt en tykkää kun mulla on niin paljon rahaa. Kun haluaisin käydä töissä mutta ei siitä ole mitään iloa jos on jo ennestään rahaa jotain miljoona.
TARVIIN TÄRKEEN KOODIN!!!
8
518
Vastaukset
- melliex
joo mäki oon joskus kaivannut ns. "rahan vähentämis koodia" :P
Mutta eihän siinä auta muu ku muokata sen perheen maastoa niinkauan että rahaa on tarpeeksi vähän. siis teet vuoria ja sit tasotat ne niin rahaa vähenee aika paljo simisi perheessä ;) itse oon tehnyt noin joskus :P - jikli
sen "rahan vähentämis" koodin piti olla joku juttu et painaa V ja jotain(en muista!) joku sellanen kai.. mulla on muutes ehdotus jolla on helppo vähentää rahaa: laita jotain nurmikkoo sillä isoimmalla kauan.. siinä vähenee rahat äkkiä!
- tiz
vähennä rahoja näin: osta kaikkein kallein pöytä ja laita sen päälle paljon kallista roinaa kuten paitsaita jne ja sit koodi moveobjects on ja poista pöytä...
- 001 tyttö
on joku semmonenkii rahakoodi et ei saa ku tuhat. se tais olla joku (kaching) EHKÄ... en oo varma ku en pahemmin käytä rahakoodeja, mut kokeile nyt kumminkii...
- .....
Taa tepsii, ainakin ykkösessä. Lataa netistä joku esine, joka kuuluu johonkin lisäosaan. Sitten vaan ostelet niitä, kunnes rahat loppuu. JOs omistat molemmat lisäosat niin voivoi
- .....
esine katoaa, kun siirryt pelitilaan
- pöllöpää
..... kirjoitti:
esine katoaa, kun siirryt pelitilaan
Jos haluan poistaa rahaa laitan tontille paljon kalliita kasveja ja sitten poistan niitä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786