julia

kulinaristi

oli perjantai-ilta. olin juuri tullut julialle ja katsoimme tuomaani elokuvaa. leffa oli harvinaisen tylsä ja ajatukseni lähtivät taas harhailemaan. ajattelin juliaa, joka katsoi vieressäni keskittyynesti elokuvaa. katselin hanen täydellistä selänkaartaan ja pyöreää takapuolta. katseeni seurasi hänen vartalonsa linjaa aloittaen hätäisesti tehdystä nutturasta, paljaasta niskasta, jatkaen kohti päivettyneitä käsivarsia, nousseen paidan paljastamaa alaselkää, päätyen täyteläisten reisien ja pitkien säärten kautta pyöreisiin heiluviin varpaisiin. kuvittelin miten hyvältä nuo varpaat tuntisivatkaan sisälläni. kosketin varovasti julian pehmeää ihoa, hän säpsähti, mutta ei katsonutkaan minuun. sivelin hitaasti ja varovaisesti hänen reisiään, pelästyin koskettaessani hänen pakaraansa, mutta julia ei vieläkään reagoinut. käteni alkoivat elää täysin omaa elämäänsä tunnustellen julian selkälihaksia. huomasin kostuvani. puna nousi kasvoilleni, onneksi julia ei katsonut minuun päin. päätin lopettaa ja syventyä taas elokuvaan. vastahakoisesti käteni irrottautuivat juliasta ja istuin jähmettyneenä nojaten seinään. elokuva kesti vielä yli tunnin, mutta olin siitä onnellinen sillä sain aikaa koota itseni. julia ja minä olimme vain ystäviä.
elokuvien lopputekstien kelautuessa hitaasti ruudulle, julia kääntyi. hän katsoi minuun tavalla, joka sai minut araksi. mitä hän sanoisi? minähän olin kosketellut häntä ja nauttinut siitä, vaikka olimme vain ystäviä ja hän vielä seurustelikin. käänsin katseeni alas, mutta julia hivuttautui eteeni ja nosti pääni ylös. hän katsoi minua silmiin. hänen silmänsä olivat niin kauniit. ne olivat syksyn väriset ja hänen katseensa sai minut lähes kosteaksi. julia suuteli minua. olin ensin hämilläni, mutta vastasin kuitenkin suudelmaan. oliko mahdollista että tänä tavallisena perjantaina toiveeni toteutuisi? julia irrottautui minusta ja nousi seisomaan. en osannut tehdä mitään tässä tilanteessa, joten hän otti kiinni käsistäni ja veti minutkin ylös. hän tarttui paitani helmaan ja veti sen hitaasti pois päältäni. hän riisui rintaliivini ja paljaat rintani saivat tuntea läpimän käden kosketuksen, hän hyväili rintojani ja suuteli minua. minä päätin toimia. riisuin hänen paitansa, eikä hänellä ollut rintaliivejä. avasin hänen housunsa ja ne tippuivat lattialle. julian vartalo oli niin kaunis ja nyt se olisi minun. käteni hyväilivät hänen kylkiensä kaarta ja tarttuivat hänen alushousuihinsa. riisuin hänet täysin alastomaksi ja laitoin istumaan sohvalle. avasin housuni ja vedin ne hitaasti alas. nousin julian syliin hajareisin ja suutelin häntä. hän taisi tuntea alushousujenikin läpi kosteuteni paljasta reittään vasten, sillä hän hymyili ja siirti kätensä koskettamaan häpyäni. olin niin kiihottunut, että voihkaisin jo ensimmäisestä pienestä hipaisusta, siirsin hänen kätensä alushousujeni sisään. julia sai tästä rohkeutta ja kaatoi minut makuuasentoon. hän otti alushousuni pois. ja katseli uteliaana näkymää haarojeni väliin. pilluni kimalteli kosteana ja huusi kosketusta. varovasti julia asetti kätensä häpykummulleni ja eteni alaspäin. kun hänen sormensa osuivat klitorikselleni, olin kuolla onnesta. vedin hänet itseäni vasten, suutelin, oikeastaan ahmin hänen huuliaan. käteni harhailivat alastomalla vartalolla ja puristivat julian pakaroita. julian hengitys kiihtyi ja hän nuolaisi korvaani. tunnustelin hänen häpykarvoitustaan edeten häpyhuulille ja ujutin sormeni niiden väliin. julia oli kuuma ja kostea ja sormeni runkkasivat häntä kova vauhtia. en olisi voinut hillitä itseäni vaikka olisin tahtonutkin. en tahtonutkaan.

jatkoa luvassa, jos haluatte?

5

8337

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milla

Jatka kiihottaa

• PikkuPrisca

Jatka ihmeessä. Sulla on hyvä kijoitustyyli!

• ginvasa

jooo ja lisäää paljon:)

• Upea tarina!

Kertomuksellasi on vaikutusta, joten... =)

• oletko tosissasi?

Korviketta, korviketta, tuosta, kun puuttu se oleellinen= MIES!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      102
      1162
    2. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      51
      965
    3. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      119
      913
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      146
      893
    5. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      689
    6. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      70
      687
    7. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      118
      671
    8. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      637
    9. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      609
    10. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      33
      604
    11. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      592
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      551
    13. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      62
      544
    14. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      519
    15. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      494
    16. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      4
      493
    17. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      490
    18. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      479
    19. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      31
      476
    20. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      42
      470
    Aihe