Saimme juuri puolison kanssa ajan ensikäyntiä varten Oulun väestöliittoon. Vähän on skeptinen olo. Mahtaako siitä olla apua? En ole käyttänyt ehkäisyä seitsemään vuoteen, ei tärppejä. Vuosia sitten minua on tutkittu lapatroskopiaa myöden. Kaikki pitäisi olla aika lailla kunnossa. Eikä vaan ole tärpännyt. Mieheltäkin on siemenneste tutkittu.
Mietinkin että pitääköhän kaikki taas tutkia uudestaan. En oikeastaan jaksaisi. Haluaisin vain suoraan hoitoa, inseminaatio ehkä, tai suoraan IVF.
Onko kenelläkään tietoa hedelmöittämishoitoa antavista klinikoista. Voiko päästä suoraan hoitovaiheeseen, vai onko pakollista käydä läpi kaikki mahdolliset tutkimukset ensin?
Ensikäynti
4
705
Vastaukset
- ...
Ei tarvi tutkia, jos on kerran jo kaikki tehty!
- Skeptinen
Vaikka olisi kulunut vuosia tutkimuksista?
- minä8
Me ollaan yleisellä oulussa kans ja osa tutkimuksista tehdään oysin puolella ja punktio alkioiden siirrot väestöliitossa. Luulen et pääsette suoraan ivf:ään jos ette halua inssejä (yksityisellä). Mut varmaan yleisellä tahdään jotain tutkimuksia. Paitsi että luulen et teille tehtäis icsi kun yritystä on jo noin kauan eikä yhtään raskautta. Ehkä molemmissa selittämättömiä vikoja niinkuin meilläkin.
- Skeptinen
Kiva, että täältä löytyi toinenkin Oulussa hoidettava pari.
Olemme menossa yksityiselle. Aikaisemmin on tutkittu julkisella puolella, mutta nyt kun asia tuli uudestaan ajankohtaiseksi puheenaiheeksi, niin ikä asettaa jo omat kiireellisyyden vaatimuksensa. Olen 38.
Olen tosiaan aika skeptinen tulosten suhteen, kun näin kauan on ehkäisyttä ollut. Mutta pitäähän sitä yrittää tätäkin vielä ennen kuin on liian myöhäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925961
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262800Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764