Toimii mutta vain Viagralla

Hei,

Ongelmani on se ettei miehellä seiso ilman Viagraa ja käyttääkin sitä ahkerasti.
Onko vaarallista käyttää 100 mg lääkkeitä useampana iltana peräkkäin?
Itse olen väsynyt kun tulee monta orkkua peräkkäin ja mies silti hinkkaa hikisenä kun itsellä ei tahdo tulla vaikka on kivikova.Sessio kestääkin sitten kauan..
Onko neuvoja??
52624
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

pumppu ei kestä tuota pitkään ja pääset vapaille markkinoille.
Toisaalta hän saattaa tuolla menolla tulla niin hyvään kuntoon, että ei tarvitse nappeja.

Äänestä
  • Minun kullini on 25 cm pitkä levossa, mutta jököttää joka välissä! Jökötyksessä se on jopa 32 cm pitkä (mittasin!). Kassitkin on isot, KOLMEN nyrkin kokoiset. Että HAHHAAH sulle "pikkupippeli".

    Äänestä

  • KulliKikkeli kirjoitti:

    Minun kullini on 25 cm pitkä levossa, mutta jököttää joka välissä! Jökötyksessä se on jopa 32 cm pitkä (mittasin!). Kassitkin on isot, KOLMEN nyrkin kokoiset. Että HAHHAAH sulle "pikkupippeli".

    ...et niistä maininnut mitään. Meillä aikuisillapa
    ei niitä ole -pieniä eikä isoja.

    Äänestä

Kyllä se voi olla vaarallista. Mitä suurempi annos, sitä enemmän sivuvaikutuksia, pahin niistä on sokeutuminen.

http://www.laaketietokeskus.fi/page.php?page_id=88&prodId=1135

Saman vuorokauden aikana saa ottaa enintään yhden tabletin.

Haittavaikutukset:
Lääke voi aiheuttaa mm. päänsärkyä, ihon kuumotusta, pahoinvointia, huimausta tai nenän tukkoisuutta. Lieviä näköhäiriöitä, kuten värisävyjen muuttumista, lisääntynyttä valoisuutta tai epäselvänä näkemistä, on myös esiintynyt.

Äänestä

OKSETUS ämmä että ei varmaan seisois ees hevosella... uus ämmä ukolles ni varmasti seisoo.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


väsynyt hinkkaukseen kirjoitti:

Hei,

Ongelmani on se ettei miehellä seiso ilman Viagraa ja käyttääkin sitä ahkerasti.
Onko vaarallista käyttää 100 mg lääkkeitä useampana iltana peräkkäin?
Itse olen väsynyt kun tulee monta orkkua peräkkäin ja mies silti hinkkaa hikisenä kun itsellä ei tahdo tulla vaikka on kivikova.Sessio kestääkin sitten kauan..
Onko neuvoja??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu