Olen tässä seurannut tämän palstan kirjoittelua noin 2 viikkoa. Täytyy rehellisyyden nimissä todeta, että tällä palstalla on todellisia idiootteja näppiksiensä ääressä.
On ALE -70%, rommaajia, tuhnuttelijoita, suhnuttelijoita ja Iloisia vuokralaisia.
Yksi yhteinen tekijä tuntuu olevan näillä kaikilla, PIENI ÄLYKKYYSOSAMÄÄRÄ, mikäli tekstien sisälllöstä sen voi päätellä.
Ei mitään sisältöa, ajatusta, ei edes mielikuvitusta. Mikäli em. kirjoittelijoilla olisi jotain SANOTTAVAA, olisi ulos suollettu teksti muuta kuin täyttä paskaa!
Näiden paskanjauhajien olisi syytä siirtyä ruudun edestä peilin eteen ja miettiä MITÄ MINÄ OIKEIN OLEN TEKEMÄSSÄ, MITÄ TÄMÄ HYÖDYTTÄÄ, TEENKÖ ASIANI JÄRKEVÄSTI.
Em. kaltaisia luusereita on Suomi pullollaan, pullamössö-sukupolven tuotoksista ei ole mihinkään, ei edes tällä palstalla.
Suosittelen töihin menemistä ja elämän hankkimista, se ei löydy tietokoneen äärestä.
Palsta täynnä IDIOOTTEJA
10
928
Vastaukset
- osuit monta kertaa
Nyt alkoi ylettää.
- vain
tämä on ainut ilmainen palsta, jossa voi purkaa turhautumistaan. Eikä todellakaan tarvita sitä älykkyyttä vaan voi älyvapaasti sanoa mitä sylki tuo
suuhun.
Se joka ottaa vakavasti tämän palstan sanomat, niin kannattaa mennä sinne peiliin katsomaan josko sieltä
jotakin älyllistä näkyy.- oho....
Suosittelen kaltaisellesi älykölle ennemmin oheista palstaa paskan jauhantaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122 - vain
oho.... kirjoitti:
Suosittelen kaltaisellesi älykölle ennemmin oheista palstaa paskan jauhantaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122olla kyseisen palstan vakio kävijä.
Ei katos kiinnosta.
- Iloinen vuokralainen
semmosta
- TOTUUSKOMISSAARI
Kirjoittaja valehtelee! Hän on seurannut palstaa useiden vuosien ajan ja todennäköisesti osallistunut myös keskusteluihin. Muuten kirjoituksessa oli kyllä sisältöä, ajatusta, mielikuvitusta, SANOTTAVAA.
- Iloinen vuokralainen
...
- oho....
Töissä Gigantti liikkeissä. Sinä olet tekevinäsi töitä ja kun saat palkkanauhan, niin siinä lukee;
Vain hullu maksaa liikaa.
Mutta, tee nyt sitten töitä seuraava kuukausi käymättä tällä palstalla. Taitaa tulla vieroitusoireita? - Iloinen vuokralainen
oho.... kirjoitti:
Töissä Gigantti liikkeissä. Sinä olet tekevinäsi töitä ja kun saat palkkanauhan, niin siinä lukee;
Vain hullu maksaa liikaa.
Mutta, tee nyt sitten töitä seuraava kuukausi käymättä tällä palstalla. Taitaa tulla vieroitusoireita?sama palkka tosin teinpä jotain tai en, joskus vaan joutuu oottaa et jotain tapahtuis ja väliaika jauhetaan täällä paskaa =)
Hyvää viikonloppua
"Tai sitten sananne julistavat vain pelkkää toimettomuuden oppia, joka on kuitenkin itsessään varsin ristiriitainen filosofia. Voidakseen pidättäytyä toimimasta täytyy ensin olla kykenevä toimimaan. Se joka kyvyttömyytensä takia on siirtämättä vuorta mutta väittää jättäneensä sen aloilleen muka suurta viisauttaan, on pelkkä filosofina esiintyvä narri. Toimettomuus on kyllä varmaa, mutta muita hyviä puolia siinä ei olekaan. Toiminta on taas epävarmaa, ja juuri siinä piilee sen viehätys."
Stanislaw Lem, Kyberias
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153