Saako palomies kiksit liekkeihin sukeltamisesta, miltä tuntuu
luvallinen kaahaaminen autolla, entä piristääkö paini asiakkaan
kanssa?
Olen kirjoittamassa City-lehteen artikkelia vaarallisen työn teosta. Jos haluat haastateltavaksi, ota yhteys toimittaja Outi
Pippuriin osoitteessa [email protected] ja kerro tarinasi. Voit esiintyä jutussa nimimerkillä.
ps. Ja jottei feikkiepäilys kalva kenenkään mieltä, niin tämä ilmoitus löytyy myös lehtemme nettisivuilta osoitteesta www.city.fi
Onko työsi vaarallista?
1
254
Vastaukset
- yx uupunut
Hoitotyö ei todellakaan ole verrattavissa esim. paperialaan,lentotyöhön tms. joissa on ollut paljon kohuakin aiheuttaneita työtaisteluita!
* ¤ Me hoitajat kun emme voi ajaa sairaalaloita emmekä terveyskeskuksia alas;ja jättää potilaita oman onnensa nojaan - laki ja asetus kun kieltää meidän aiheuttamasta työtaisteluillamme haittaa ihmishengille!!!¤*
Jos me hoitotyön tekijät voisimmekin ryhtyä yhtä mittaviin totaali lakkoihin kuin em. aloilla,olisi hoitotyön arvostus ja palkkaus varmasti huimasti nykyistä paremmat.Ja ala ei olisi enää niin "sisar-hento-valkeiden",vaan myös "raavaat-uroot" hakeutisivat tälle alalle.
Mutta,kysymykseen työn vaarallisuudesta;kasvava työtaakka ja jatkuva painiskelu pienellä palkalla kovan hintatason maailmassa on hoitajan omalle terveydelle vaaraksi.Vaara tilanteita syntynee myös itse hoitotyössä,kun loppuunajetulle hoitajalle sattuu kohtalokkaita virheitä - ei osaamattomuutta vaan väsymyksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335111Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194151- 583753
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513490
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413205Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42397- 232386
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377