miksi ulkokanit karkaavat häkistä ja niitä ei sitte löydy??
kanit
12
612
Vastaukset
- m1nk4
mun kanit ei oo vielä karannu kertaakaan ja ne on ollu aina ulkona!!!!!
- .....
Minkä rotuisia kaneja teillä on ulkona?
- KaniFani
MOIKKA VAA SULLEKKIN! Niin oikeastaan sinäkin olet aika hupaisa kaveri:) Kuule tuo sana "AINA ULKONA" sai mutt aika pahalle päälle!! Minkälainen häkki niillä on ja oletko niiden kanssa ollennkaan? Entäpä talvet???? Selitäppä nämä:)
- KaNiFaNi
..... kirjoitti:
Minkä rotuisia kaneja teillä on ulkona?
Ei se nyt pelkäsä rodusta ole kysymys vaan häkin kunnosta, mistä se on tehty, sijaitsemis paikka, miten ne pääsevät karkuun.... Tietysti rotu on myös jos se on hermeliini tai luppa(kääpiö) niin ei voi mitää ulkona jos taas belgian jätti..(muita isoja kuten tavallinen) niin sitten voi.
- justiinsa
Ihan sen takia karkaavat, että niillä ei ole asianmukaista asumusta = tarpeeksi vahvat rakenteet maan alle kaivettu verkkopohja.
Jos ne eivät ole tarpeeksi kesyyntyneet, eivät välttämättä palaa tai sitten on kettu tms. ne syönyt.
Jos ne kanit vielä löytyvät, olisi häkkiä syytä korjata/vahvistaa. Jos kani sieltä pääsee karkuun tarkoittaa se sitä, että häkkiin pääsee myös peto.- KaNiFaNi
Moikka! Niin tässä on järkipuheitten nainen:)! Sinulla on ihanan järkevä vastaus kun noiden muiden vastauksissa ei ole päätä eikä häntää:)
- hiiri-hiiri
meiä kanit on syöty
- KaNiFani
MOI! Minkä ikänen oikeastaaan ole?? Tuntuu että olisit noin 5v. tasolla:* kun kysyt näin "miksi ulkokanit karkaavat häkistä ja niitä ei sitten löydy"? Ensinnäkin pidätkö kanejasi yön ulkona? Millaien häkki se on mistä se on tehy, montako kertaa kanisi on karannut/löytynyt, mikä on kanien rotu?
ps. vastaahan viestiin asiallisesti niin syy voisi jopa läytyä!- sea
Meidän kaneillämme on ulkohäkissä vahvat erusteen Minkkiverkkoa (minkitkään eivät saisi verkkoa poikki) ja se verkko on upotettu maaan alle, ja häkissä on myös katto siitä verkosta (etteivät kanit "kiipeä" sitä ylös, koska minkkiverkolla on myös huono puoli)
- kaniFani
sea kirjoitti:
Meidän kaneillämme on ulkohäkissä vahvat erusteen Minkkiverkkoa (minkitkään eivät saisi verkkoa poikki) ja se verkko on upotettu maaan alle, ja häkissä on myös katto siitä verkosta (etteivät kanit "kiipeä" sitä ylös, koska minkkiverkolla on myös huono puoli)
MOIKKA! Ok... hyvä:D
- hiiri-hiiri
moi vaa ne meiä kanit oli syöty toisen oli käyny syömäs kissa ja toisen koira rikko häkin ja tappo sen oon 11 mut tää viesti on mun isosiskolt
kanien rotuu en tiiä mut jotain ulko kanei ne on - KaNiFani
hiiri-hiiri kirjoitti:
moi vaa ne meiä kanit oli syöty toisen oli käyny syömäs kissa ja toisen koira rikko häkin ja tappo sen oon 11 mut tää viesti on mun isosiskolt
kanien rotuu en tiiä mut jotain ulko kanei ne onOk.. minkälainen aita siis teillä on[ulkona]?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060