kanit

hiiri-hiiri

miksi ulkokanit karkaavat häkistä ja niitä ei sitte löydy??

12

612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m1nk4

mun kanit ei oo vielä karannu kertaakaan ja ne on ollu aina ulkona!!!!!

• .....

Minkä rotuisia kaneja teillä on ulkona?

• KaniFani

MOIKKA VAA SULLEKKIN! Niin oikeastaan sinäkin olet aika hupaisa kaveri:) Kuule tuo sana "AINA ULKONA" sai mutt aika pahalle päälle!! Minkälainen häkki niillä on ja oletko niiden kanssa ollennkaan? Entäpä talvet???? Selitäppä nämä:)

• KaNiFaNi
        ..... kirjoitti:

Minkä rotuisia kaneja teillä on ulkona?

Ei se nyt pelkäsä rodusta ole kysymys vaan häkin kunnosta, mistä se on tehty, sijaitsemis paikka, miten ne pääsevät karkuun.... Tietysti rotu on myös jos se on hermeliini tai luppa(kääpiö) niin ei voi mitää ulkona jos taas belgian jätti..(muita isoja kuten tavallinen) niin sitten voi.

• justiinsa

Ihan sen takia karkaavat, että niillä ei ole asianmukaista asumusta = tarpeeksi vahvat rakenteet maan alle kaivettu verkkopohja.

Jos ne eivät ole tarpeeksi kesyyntyneet, eivät välttämättä palaa tai sitten on kettu tms. ne syönyt.

Jos ne kanit vielä löytyvät, olisi häkkiä syytä korjata/vahvistaa. Jos kani sieltä pääsee karkuun tarkoittaa se sitä, että häkkiin pääsee myös peto.

• KaNiFaNi

Moikka! Niin tässä on järkipuheitten nainen:)! Sinulla on ihanan järkevä vastaus kun noiden muiden vastauksissa ei ole päätä eikä häntää:)

• hiiri-hiiri

meiä kanit on syöty

• KaNiFani

MOI! Minkä ikänen oikeastaaan ole?? Tuntuu että olisit noin 5v. tasolla:* kun kysyt näin "miksi ulkokanit karkaavat häkistä ja niitä ei sitten löydy"? Ensinnäkin pidätkö kanejasi yön ulkona? Millaien häkki se on mistä se on tehy, montako kertaa kanisi on karannut/löytynyt, mikä on kanien rotu?
      ps. vastaahan viestiin asiallisesti niin syy voisi jopa läytyä!

• sea

Meidän kaneillämme on ulkohäkissä vahvat erusteen Minkkiverkkoa (minkitkään eivät saisi verkkoa poikki) ja se verkko on upotettu maaan alle, ja häkissä on myös katto siitä verkosta (etteivät kanit "kiipeä" sitä ylös, koska minkkiverkolla on myös huono puoli)

• kaniFani
        sea kirjoitti:

Meidän kaneillämme on ulkohäkissä vahvat erusteen Minkkiverkkoa (minkitkään eivät saisi verkkoa poikki) ja se verkko on upotettu maaan alle, ja häkissä on myös katto siitä verkosta (etteivät kanit "kiipeä" sitä ylös, koska minkkiverkolla on myös huono puoli)

MOIKKA! Ok... hyvä:D

• hiiri-hiiri

moi vaa ne meiä kanit oli syöty toisen oli käyny syömäs kissa ja toisen koira rikko häkin ja tappo sen oon 11 mut tää viesti on mun isosiskolt
        kanien rotuu en tiiä mut jotain ulko kanei ne on

• KaNiFani
        hiiri-hiiri kirjoitti:

moi vaa ne meiä kanit oli syöty toisen oli käyny syömäs kissa ja toisen koira rikko häkin ja tappo sen oon 11 mut tää viesti on mun isosiskolt
        kanien rotuu en tiiä mut jotain ulko kanei ne on

Ok.. minkälainen aita siis teillä on[ulkona]?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2459
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1257
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe