Miten siitä kohdasta pääsee kun Max muistelee lapsuuttaan ja se on siellä armeijan alueella. Sitten siinä tulee niitä rekkoja ja pitäisi ohittaa ne sotilaat, mutta ne aina huomaa. Miten sinne toiselle puolelle pääsee vai pitääkö jotakin muuta tehdä? Alkaa kyrpii kun ei pääse millään eteenpäin!
FAHRENHEIT?
3
289
Vastaukset
- ööö
^Tota ookko sää jo löytäny sen reiän siitä aidasta? Kyllä varmaan.. Kato ensinnäkin siitä kartasta että oot menossa oikeiden hallien väliin, mulla meni hermot kunnes huomasin että koitin väärään paikkaan. Kannattaa mennä ihan kiinni siihen rekkaan heti kun pääset ja sitten kun se rekka on ihan niiden vartijoiden välissä nii juokset sinne hallien väliin.
- mitennn
Kerroit oikeasta kohdasta eli oon löytönyt sen aukon...mut! Ne vartijat aina huomaa vaikka tekisin mitä :(
- tota
mitennn kirjoitti:
Kerroit oikeasta kohdasta eli oon löytönyt sen aukon...mut! Ne vartijat aina huomaa vaikka tekisin mitä :(
toi on ärsyttävin kohta siitä pelistä(toinen ärsyttävä on kirjasto), mulla meni ehkä 20 kertaa ennenkun pääsin, mutta siis varmista ekaks siitä kartasta että pyrit sinne oikeeseen paikkaan. Juokse heti alussa sen laatikkokasan taakse ja sitten kun rekka tulee kohdalle niin juokset sitä kohti. Kun tavoitat rekan niin pysy siinä takarenkaiden kohdalla suunnilleen ja sitten luikahda siitä sinne hallien väliin. Kyllä se tolleen pitäis onnistua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025