Terhi Fanin viestejä. Joka hemmetin Terhi-viestiin ottaa kantaa haukkumalla mielipiteen sanojan milloin miksikin. Tulee mieleen tää Idolsista tippunut Ibi Love...
Seriffi vois vähä tarkkailla
8
898
Vastaukset
- vaikuttaa
psyykkisesti sairaalta.
Olen kyllä huomannut tuon ja poistellutkin. Jos huomaat asiattomia viestejä niin ilmoita niistä siihen tarkoitetulla linkillä niin tarkistan asian.
Liian kiivas fani kyllä tuottaa vahinkoa idolilleen...- huomattu on
Toki paljon on muitakin viestejä missä mennään hyvän maun rajoilla, mutta tämä kyseinen kun laittaa JOKAISEEN Terhi-viestiin kommenttinsa, niin se kyllä herättää huomion. T: aloitusviestin kirjoittaja
- ------------------------
huomattu on kirjoitti:
Toki paljon on muitakin viestejä missä mennään hyvän maun rajoilla, mutta tämä kyseinen kun laittaa JOKAISEEN Terhi-viestiin kommenttinsa, niin se kyllä herättää huomion. T: aloitusviestin kirjoittaja
....................
Tuli tosta seriffin viimeisestä lauseesta mieleen että minun kohdallani ainakin liian kiivat fanit ovat saanet aikaiseksi sen että en toivo Pertun voittavan.Sen kommelluksia on kiva kattoo ja toivon sen pääsevän pitkälle,mutta ärsyttävien fanejen takia en toivo että voittaisi.
- housut kintuissa
taitaa ite olla liian innokkas fani
- pitäisi
saada.
- Terhi fani
Cesar,tiedoksi sulle:Sitten kun noi pässinpäät lopettaa terhin haukkumisen,lopetan minä vastaavasti vittuilun niille.
Se,että terhiä haukutaan täällä VALAAKSI,LÄSKIKSI,NOIDAKSI YM idioottinimityksillä on musta todella PERSEESTÄ ja takuulla oikeuttaa minut vastaamaan heille takaisin samalla lailla.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427