Elikkas vaihtoehtoisesti mitka ovat halvimmat SUORAT lennot Lontoosta Helsiinkin ja takaisin? jos joku tietava ja avulias voisi kertoa vaikka mitka kaikki yhiot lentaa lontoosta helsinkiin suorana? Kiitos kaunis.
Halvimmat lennot Lontoo-Helsinki
7
1080
Vastaukset
- travelerboy
Suoria reittilentoja Helsingin ja Lontoon välillä lentää vain Finnair ja British Airways.
- tietoa&apua kaipaava
Siis onko tosiaan niin etta suoria lentoja tekee vain finnair ja british airways? Asun englannissa ja tarkoitus olisi tulla suomeen joulukuussa kahdeksi viikoksi sukuloimaan mahd. halvalla. Lentokenttia ja yleisesti lentamista kohtaan on pelkoa joten mielellaan suorana lentaisin. Finnair ja British airways vaan ovat aika kalliita minun kukkarolle.
- travelerboy
tietoa&apua kaipaava kirjoitti:
Siis onko tosiaan niin etta suoria lentoja tekee vain finnair ja british airways? Asun englannissa ja tarkoitus olisi tulla suomeen joulukuussa kahdeksi viikoksi sukuloimaan mahd. halvalla. Lentokenttia ja yleisesti lentamista kohtaan on pelkoa joten mielellaan suorana lentaisin. Finnair ja British airways vaan ovat aika kalliita minun kukkarolle.
Suoria lentoja ei ole muuta, kuin noilla em. yhtiöillä.
Kandee katsoa esim ebookersin sivuilta:
http://www.ebookers.com
SAS:lla olis n. 200€ menopaluu reittiä: Lontoo-Tukholma-Helsinki
Koneen vaihto siis Tukholmassa.
Kovinkaan paljoa tuota halvemmalla et ns. normiyhtiöillä kyllä pääse.
Onhan sitten vaihtoehtoja vaikka kuinka paljon halpislentoyhtiöitä käyttäen, mutta reitit menee vaan vähän hankaliksi. - Vee2
Sä nyt aika päällikkö olet kun poistit mun viestin täältä kun arvostelin kysyjää. Kysymys on hölmö jos ihminen osaa tänkin verran käyttää nettiä. Kerro travelerboi mikä siinä viestissä sua ärsytti. Kiinnostaa ettei ottais enää niin "kärkevästi" kantaa. Jos täältä suomi24 palstoilta poistettais kaikki samantyylin jutut kuin mun täällä ei olisi yhtään viestiä. Jään odottelemaan.
- travelerboy
Vee2 kirjoitti:
Sä nyt aika päällikkö olet kun poistit mun viestin täältä kun arvostelin kysyjää. Kysymys on hölmö jos ihminen osaa tänkin verran käyttää nettiä. Kerro travelerboi mikä siinä viestissä sua ärsytti. Kiinnostaa ettei ottais enää niin "kärkevästi" kantaa. Jos täältä suomi24 palstoilta poistettais kaikki samantyylin jutut kuin mun täällä ei olisi yhtään viestiä. Jään odottelemaan.
Niin mikäköhän oli viestisi sisältö?
Jos arvostelit kysyjää, niin oliko se tarpeellista ja vastasiko se alkuperäiseen kysymykseen?
Kysymykset eivät ole koskaan hölmöjä eikä kysyjä, vaan se, joka niistä provosoituu.
Kyllä nyt aikuisen ihmisen luulisi sen verran ymmärtävän, etteivät kaikki asiat voi olla itsestäänselvyyksiä muille, vaikka ne ehkä itselle ovat.
- Tampereelle
jos halpaa Suomeen etsit, niin katso Ryanairin sivut.
- koska provo
Kysymyksesi oli aika läpinäkyvä provo.
Ostin tänään Ryanairilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895685
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113067Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p242677Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191476- 1851328