en saa tätä kysymystä muotoiltua mitenkään järkevästi joten täräytän sen suoraan. Oon 17 vuotias poika ja tiedän olevani homo. ongelmani on että oon ihastunut samassa koulussa käyvään toiseen poikaa. Kattelen usein sitä ja se on huomannut sen. siihen se vaan hymyilee takasin. oon myös huomannut että sekin kattelee minua usein ja kun käännyn kattomaans se hymyilee ja muuttuu punaseks ja alkaa esim jotenkin heiluttelemaan jalkaansa. Sitten kun puheeks tuli tunnilla kerran homot niin se Hymyili ja katto minua.
en tiiä mitä minun kannattais tehä. tosi nolo viesti mutta tuntu että pakko johonkin laittaa :).
ongelma
osaisko joku auttaa
1
417
Vastaukset
- Damon
Kyllähän noi kuulostaa aikas selkeiltä merkeiltä, että ihastuksesi kohde on myös homo. Ja varmasti myös kiinnostunut. Kyllä mä sinuna kertoisin sille tunteistani. Jossain hyvässä tilanteessa..vaikka kahvilla tai jossain koulun bileissä. Tsemppiä! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328