Mun mielestä aika kauheaa että täällä vaan mietitään mitä kauheeta missäkin kilpailijassa on!
Jos kelaisitte että itse olisitte noin kauan 24h,samassa, talossa samojen ihmisten kanssa,niin tuskin kenestäkään tulisi hyviä piirteitä esille..
vaikka tietysti minna nyt on valittanu alusta lähtien:)...mutta uskon että oikeassa elämässä hänkin on oikein mukava tyyppi..
minä
6
194
Vastaukset
- nyttenhän noil
näyttäs olevan ihan hauskaa, taitaa kyl johtua siitä että tietävät juhlista.
Muutenhan niillä ois naamat rutussa niinku yleensä!! - millie
täytyy sanoa että olen just samoissa aatoksissa sun kans! se on totta että neljän seinän sisällä oleminen ilman virikkeitä voi saada kenet tahansa lähes sekopääksi ;)mä tykkään seurata BB:tä just siks ku ihmiset on niin erilaisia. eihän toki oo tarkoituskaan että kaikki tykkää kaikista, eihän se oo todellista normaalielämässäkään!! älytöntä haukkumista ja mollaamista :(
- Sari
Kiitos positiivisestä kannanotosta!!!!!Olisi kivaa jos täällä seuraavat 1 tai 2 päivää puhuttaisiin vain positiivisiä näkökantoja talossa olevista. Siinä olisi keskustelijoille haastetta. Sefu voisi sitten valvoa ja poistaa asiattomat viestit automaattisesti.Mitäs tuumaatte????
- mää
Ensin katsoin subin sivuilta Pertun juhlista, olivat menneet nappiin ja ylläri onnistui.
Sit toi sun kommenttis kyllä kruunas koko jutun, jotenkin tuntuu paremmalta ajatella hyvää kuin pahaa, ihan suupielet nousee itselläkin.
HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ PERTULLE JA
KIVAA JUHLAPÄIVÄÄ KAIKILLE TALOLAISILLE
- usko että
terhi ois sivarissa jotain muuta kuin mitä nyt on, epäilen kovasti. Kyllähän tuolla talossa olivista huomaa niiden luonteen, joten eiköhän ne aikas samanlaisii oo muuallakin. Täällä ulkosalla sitä ei vaan heti huomaa.
- suvi
totta kai luonne on sama..Mutta huonot luonteen piirteet tulee enemmän esille kun muuten.Kun joutuu kattoo samoi naamoja päivästä toiseen....ei siinä kyllä itekkään hymy huulilla koko ajan pystyis olemaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025