Suomen paras mp-foorumi?

moottoripyora.org

Siellä ollaan kaikki kuin yhtä suurta perhettä ja jos joku sattuu olemaan erimieltä niin iloiset moderaattorisedät ja -tädit kyllä laittaa karuimmatkin karjut ojennukseen. Tukkapöllyiltä ei kukaan säästy.

Siellä minä tunnen suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta, en saa edes sanoa mitä mieltä olen asioista, jos sanon, niin viestiketju lukitaan tai se häviää bittiavaruuteen.

-Me olemme .ORG, me olemme tulevaisuus.-



ps. Tulee mieleen eräs kansanryhmä, sellainen joitten kotona ei katsota TV:tä... :)

24

4163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiijii

      tämä kirjoittaja taitaa kuulua ERÄÄN jo kuuluisaksi
      tulleen m-pyörä liikkeen kannatus joukkoihin, tai
      sitten näihin tapa valittajiin joille EI ole vielä
      löytynyt oikeaa paikkaa,tässä "SÄHKÖISESSÄ" viestinnän maailmassa.

      kannataiskohan koettaa vaikka noita lääkäri palsta keskusteluja siellä varmaan löytyy apu sinullekkin
      ja ainakin saman lajin kanssa kärsiöitä siellä
      luulisi olevan ja paljon.

      eikö kukaan ole tosiaan sinulle sanonut että ei tuolla (m-pyörä.org:in) puolella ole KENENKÄÄN
      pakko käydä jo kerra siellä noin huonosti sinua kohdellaan,ko:paikka tai miksi sitä kukakin haluaa
      pitää,perustuu täysin vapaaehtoisuuteen EIKÄ siellä ole mikään pakko roikkua,mutta ei siekkä myöskään ole mitään velvotteita esim. jäsen maksut
      ja muut ovat VAPAAEHTOISIÄ,siis kyseessä ei ole mikään "järjestö" se korjattakoon täällä ettei
      kukaan saan noista sinun höpinöistä vaarää tietoa.

      olen tämän sanonut täällä ja muuallakin,että olen
      tuolla (orgin)puolella käyttänyt aika voimakastakin "kritiikkiä" mutta ei kertaakaan
      ele "plokattu" yhtään mielipidettäni ,joten
      tuo sinun "kannanotto"tuntuu vähän liiotellulta.

      pistäppäs tänne pieni vinkki mistä aiheesta olet saanut "blokit" vaikka taidan kyllä arvata sen
      eipä muuta kuin hyvää talven jatkoa sinulle siitä
      huolimatta kyllä sin vielä löydät paikkasi tässä
      kovassa maailmassa.

      • manofman

        Kyllä siellä orgilla on herkkänahkaista porukkaa, myönnä pois.
        Ainakin Kawasaki-merkin arvostelut poistetaan joka kerta.
        Kokeile vaikka.


      • jiijii
        manofman kirjoitti:

        Kyllä siellä orgilla on herkkänahkaista porukkaa, myönnä pois.
        Ainakin Kawasaki-merkin arvostelut poistetaan joka kerta.
        Kokeile vaikka.

        kyseisen merkin omistaja olen ottanut kantaa niin hyvässä kuin pahassa,sillä en ole mikään neuroottinen kawa "tosikko" vaan tiedostan ko.merkin
        hyvät kuin pahatkin puolet ja olen joutunut tappelemaan niiden vikojen kanssa mutta kai minä
        tykkäänkin olla aina kädet pas..ssa.

        on ollut muitakin merkkejä mutta köyhä kun on minulla on aina ollut vanhoja pyöriä,joten sen tietää että aina löytyy jotain ongelmaa.

        mutta ovat nämä kannanotto "palstat" menneet
        ilmeisesti ns.nuorison temmellyskentäksi joten
        siihen ilmesiesti kuulluu haukkua muut merkit
        ja kun ovat vielä niin "muotitietoisia" että
        joka toisella on .....no enpä viitsi mainita
        mikä merkki ja malli,luullaan että kun omistaa
        jonkun kilo tai muun vastaavan juuri SE on kaikkein paras jane.

        mitä tulee tuohon "JUMALA" kommentiin voisimpa väittää että sitä voi käyttää jostain aivan muusta
        merkistä mutta jokainen tallaa tyylillään
        mulle kelpaa vähän huonompikin ;) .
        että aina on kropaamista


    • OOOORRRRRG!

      orrkki on niin IHQ että.

      Me ollaan yhtä suurta perhettä, me ollaan parhaita.

    • queston

      ORKISSA KAIKKII RAKASTAA KAIKKIA.

      ME OLLAAN SUOMEN PARHAITA.

      EI VAAN ME OLLAAN MAAILMAN PARHAITA.

      NI.

    • ORGI

      Kyllähän sen nyt jokainen tietää miten perseestä .org on!Eikä siellä tosissaan tarvitse käydä...eikä pidä!

    • Pohtii Pentti

      tuon orgin ylläpidon touhuista tulee mieleen että he olisivat koulukiusattuja.
      Paljon mahdollista että olen väärässä, mutta joskus armeija aikoina huomasi mitä tapahtuu, kun nuorempana päähän potkittu sai valtaa...

    • TTRR

      ORG:laiset ei kestä kritiikkiä,ei huonoa eikä rakentavaa... Moderaattorit on just näitä koulukiusattuja jotka nyt pätee mukamas prätkä olemisellaan! ORG:in pitäisi yhdistää motoristeja eikä ajaa eri leireihin. Tällä hetkellä koko ORG vaikuttaa kiihko uskovaisten leikkikentältä johon en halua kuulua tai edes enää kirjoitella mitään siellä.

      • hongkong

        ei tartte sun juttuja enää siellä lueskella, nämä itkuvirret riittää.


    • ei näytä olevan

      Kun tämänkin jutun tasoa katsoo, niin hoh-hoijaa. Tällaiset joutaiskin poistaa, myös täältä.

      • TTRR

        Jos tämäkin topicci pitäis sun mielestä poistaa niin mihin näitä foorumeja sit tarvitaan?? Eikös näissä vaihdeta ajatuksia/mielipiteitä ja kaikki niin erilaisia mikä onkin tän homman suola!! Jos et kestä eriäviä mielipiteitä niin liity uskonlahkoon jossa kaikki on samaa mieltä joka asiasta ja erimieltä olevat kivitetään...


      • et ymmärtänyt
        TTRR kirjoitti:

        Jos tämäkin topicci pitäis sun mielestä poistaa niin mihin näitä foorumeja sit tarvitaan?? Eikös näissä vaihdeta ajatuksia/mielipiteitä ja kaikki niin erilaisia mikä onkin tän homman suola!! Jos et kestä eriäviä mielipiteitä niin liity uskonlahkoon jossa kaikki on samaa mieltä joka asiasta ja erimieltä olevat kivitetään...

        "Kyllähän sen nyt jokainen tietää miten perseestä .org on!Eikä siellä tosissaan tarvitse käydä...eikä pidä!"

        "Ootteko te vähän homppeleita? Avaatte haaranne ja otatte haarojen väliin jotakin voimakasta, maskuliinista ..."

        "sulje turpas ihan nätisti vaan, en mä vaivaudu lukemaan sun juttujas."

        "sun asiat ei mua kiinnosta, puhuit mitä puhuit. Jos uhittelet, vittuilet tai neroilet jotain muuten vaan, niin senkun jätät tänne osottees niin tulen ja ammun haulikolla päähän."

        "ei kiinnosta lukea jonkun vitun urpon kommentteja, pelkkää paskaa vaan, kukapa näitä vakavasti ottaisikaan. mut kannattaa muutes ottaa."

        "mua vaan vituttaa nää pellet jotka foorumeilla naljailee."

        "turha pojat liiotella, esittää "faktoja", se on kuule ihan turhaa hommaa lässyttää netissä tollasta puppua."

        "vedä tumppuus. sun faktas on sun perseessäs, niitä varmaan yritit tuoda julki pelle :D sehän tässä netissä naurattaa ja vituttaa ku mammanpojat jauhaa paskaa saatana ja vielä omille sivuillensa ihan paskaa. vitun pelle :D"

        "Onko totta,että toijalaiset ovat palkanneet banditos-jengin kostopuuhiin, hyväksikäyttöjutussa!"


        "derbit on sukasta"

        "miten saa skootterin hyvin keuliin"


        Onhan nämäkin kopioidut tietysti mielipiteitä.. Mutta ainakaan minulle ne ei kerro mistään muusta kuin kirjoittajien omituisesta ajatusmaailmasta ja 5 vuotiaan tasolle jämähtäneestä henkisestä kehityksestä.

        Samaa sarjaa on vaikkapa "kaikki orgin moderaattorit on homoja"

        Keskustelu vaatii aina erilaisia mielipiteitä, sillä eihän muuten synny mitään keskustelua. Mutta keskustelua ei synny tuollaista skeidaa kirjoittamalla ja yhtä tyhmästi vastaamalla.


      • pois vaan
        et ymmärtänyt kirjoitti:

        "Kyllähän sen nyt jokainen tietää miten perseestä .org on!Eikä siellä tosissaan tarvitse käydä...eikä pidä!"

        "Ootteko te vähän homppeleita? Avaatte haaranne ja otatte haarojen väliin jotakin voimakasta, maskuliinista ..."

        "sulje turpas ihan nätisti vaan, en mä vaivaudu lukemaan sun juttujas."

        "sun asiat ei mua kiinnosta, puhuit mitä puhuit. Jos uhittelet, vittuilet tai neroilet jotain muuten vaan, niin senkun jätät tänne osottees niin tulen ja ammun haulikolla päähän."

        "ei kiinnosta lukea jonkun vitun urpon kommentteja, pelkkää paskaa vaan, kukapa näitä vakavasti ottaisikaan. mut kannattaa muutes ottaa."

        "mua vaan vituttaa nää pellet jotka foorumeilla naljailee."

        "turha pojat liiotella, esittää "faktoja", se on kuule ihan turhaa hommaa lässyttää netissä tollasta puppua."

        "vedä tumppuus. sun faktas on sun perseessäs, niitä varmaan yritit tuoda julki pelle :D sehän tässä netissä naurattaa ja vituttaa ku mammanpojat jauhaa paskaa saatana ja vielä omille sivuillensa ihan paskaa. vitun pelle :D"

        "Onko totta,että toijalaiset ovat palkanneet banditos-jengin kostopuuhiin, hyväksikäyttöjutussa!"


        "derbit on sukasta"

        "miten saa skootterin hyvin keuliin"


        Onhan nämäkin kopioidut tietysti mielipiteitä.. Mutta ainakaan minulle ne ei kerro mistään muusta kuin kirjoittajien omituisesta ajatusmaailmasta ja 5 vuotiaan tasolle jämähtäneestä henkisestä kehityksestä.

        Samaa sarjaa on vaikkapa "kaikki orgin moderaattorit on homoja"

        Keskustelu vaatii aina erilaisia mielipiteitä, sillä eihän muuten synny mitään keskustelua. Mutta keskustelua ei synny tuollaista skeidaa kirjoittamalla ja yhtä tyhmästi vastaamalla.

        KAIKKI JOTKA OVAT ERIMIELTÄ KUIN MINÄ, JOUTAVAT POISTETUIKSI.

        IHAN PERSEESTÄ ETTÄ VOI OLLA ERIMIELTÄ KUIN MINÄ.

        T: Tuleva org mode.


    • orkkirules

      me orkissa ollaan kauniinpia kuin te.

      Vituttaako?

    • orkkirules

      Viikonloppuna risteiltiin kaikki tallinnaan ja meillä oli niin ihanaa, no ollaanhan me kauniita ja parhaita, mitä muutakaan meillä voisi olla kuin ihanaa?
      Me rakastetaan toisiamme ja pidetään toistemme puolta, ihan turha rumien ja tyhmien tulla yrittämään meidän porukkaan.    

    • jebejees_

      sellanen juttu että jos äänen vaimentimen alkuun tekisi toisen pienen änkän pako putkeen kiinni niin haittaakohan se koneen paineeseen ja tehoon??? tää on ehkä tyhmä idea mutta nopea äänen vaimennus keino ja ei villojakaa tarvis vaihtaa koskaa

    • kysymys kuka osaisi auttaa kawasaki zzr 1100 c malli vuosi 1990 sähköjenmystisessä viassa?

    • Anonyymi

      kannattaa ostaa 883 HD

      • Anonyymi

        Miks ihmeessä? No onhan se hienon näköinen farkkukaupan ikkunassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks ihmeessä? No onhan se hienon näköinen farkkukaupan ikkunassa.

        Se on entry-level laite jolla päästään sisään H-D maailmaan ja vihkiydytään MP-harrastukseen jossa punainenlanka on fiilis eikä teho tai vääntö.


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Se on entry-level laite jolla päästään sisään H-D maailmaan ja vihkiydytään MP-harrastukseen jossa punainenlanka on fiilis eikä teho tai vääntö.

        Jees. Sinkoja ja kokaiinikauppaa unohtamatta.


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Se on entry-level laite jolla päästään sisään H-D maailmaan ja vihkiydytään MP-harrastukseen jossa punainenlanka on fiilis eikä teho tai vääntö.

        "Fiilis", eli se, kun pelätään voimaa ja nopeutta...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe