Hei.
Kysyisin vain, että onko outoa kun hamsterini ei tykkää silputa vessapaperirullia tai oikeastaan mitään muutakaan pahvia?
Sain hamsuni vasta viikko sitten (puolen vuoden ikäinen), ja sitä ennen olin säästäny ison kasan paperirullia, mutta roskiin ne taitavat mennä.
Onko outoa?
9
415
Vastaukset
- satu2
ja hamsu on vasta tullut, se totuttelee uuteen ympäristöönsä. meilläkään kaikki hamsut eivät nakertele rullia mut kananmunakennoja sitäkin kovemmin=)
- salaattifani
totta on että jos hamsu on vasta tullut niin se on vielä aika arka joten se on normaalia!;)
- hamsterin omistaja
Ihan normaalia. Mun hamsu Siiri ei oo koskaan jyrsiny mitään wc rullia tai vastaavia. Paitsi pahviseen koppiinsa se kerran puri ison reiän^^. Ja kerran kun se jäi "ansaan" sellaiseen heinäpesään, ja edessä oli wc-rulla, se alkoi jyrsiä sitä. Kokonaisen vajaa 1 senttimetrin. XD Että ihan normaalia on. Riippuuhan se myös siitä että hamsusi on melko nuori vielä...
- Emma
Mulla on yksi hamsteri.. Annoin sille vessapaperirullan, jossa on vielä vähän paperia, koska mun kamu sanos, et sen hamsteri ottaa paperit pois siitä ja käyttää niitä pesäaineena.. Ei mun hamsteri tehny niille mitään. Mutta tunnelina se sitä käyttää.. =D (Voit laittaa vaik talouspaperirullan sen häkkiin. Se menee sen läpi.. =) )
- Normaalia on :)
Meillä ainakin rakentelee pesiä vain rullien sisälle eikä silppua ollenkaan.
Sitä itse paperia sitten silppuaa senkin edestä.- hamsutar
ei huolta. ei munkaan hamteri pariin ekaan viikkoon mitään silpunnu nyt on ollu jo 2 kuukautta ni se silppuu jo hurjaa vauhtii.
- sassuu
Ei kaikki eläimet tykkää jyrsiä niin paljoa...
- hamsuni
mun talvikko ei silppuu wc paperirullia yhtää mut jos siin on vähä paperii ympäril se silppuu vaa ne ja vie koppiinsa
- Önkeli
hamsuni kirjoitti:
mun talvikko ei silppuu wc paperirullia yhtää mut jos siin on vähä paperii ympäril se silppuu vaa ne ja vie koppiinsa
Tykkäävät mennä wc paperitullien läpi :) Ei niitä tarvi silputa. Minun hamsuni tykkäävät mennä kaikenmaailman putkien läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241