Porukka on vetämässä jotain roolipukuja päälle
No nyt alkaa
23
2589
Vastaukset
Jotain linnanneito-pukuja naisilla, ja ritaripukujen näkösiä miehillä
Perttu kai sitten pk-huoneessa kun ei ole näkynyt.. kai kirjoittelee päiväkirjaa...
Olisiko aiheena muuten larppaus mistä ovat aina välillä vitsailleet :D- nam
systeemit kyllä on! Hienot puvut ja herkut! Kynttilät kakun päällä!
- Sari
Viitsitkös kertoa aina pienissä koosteissa tähän. Kiitos sefu!!!!!!!!!
- jotain rajaa
oikeesti hei tosi tylsä lopettasit jo noi sun lapselliset kommenttis
- ******
Sinua harmittaa kun Perttu on niin suosittu..
- mä fanitan peraa
****** kirjoitti:
Sinua harmittaa kun Perttu on niin suosittu..
haluisin panna perttua
- tunnelma
Porukka odottaa päiväkirjahuoneen ulkopuolella että Perttu tulisi. Meinaavat ilmeisesti laulaa jotain... Kakkukynttilätkin kohta loppuu heh
Ja nyt on ilotulitus!!
- menossa
Pihalla katsovat raketteja...
Pertulla hienoimmat releet.. Miekka ja kaikki.
Pihalla on joku grillibile tiedossa- ropotto
Keskiaikaiset bileet... Miltäs ilotulitus näytti siellä Espoossa?
- tulee
Lahjoja jakavat...
Perttu ihmettelee milloin oikein ovat lahjoja tehneet.. Ei ollu Pertulla mitään aavistusta. "Voi vitsi" "ei voi uskoo" Perttu vaan hokee... Repeili muiden tekemille lahjoille
Puolikas sikä paistettuna odottamassa pöydässä.. Tästähän tulee oikeen kunnon keskiaikaset syömingit
- börje.37v
ihana kommentti sulta .....=)
- alkaa
"larppauskamat päällä synttäreillä, voi vitsi" päivittelee Perttu ulkona juhlapöydässä. Perttu piti pienen kiitospuheen ja ei muutaku sian kimppuun. Perttu leikkailee porukalle aimo kimpaleita.
- Tiinalle
"sori on vähän lihapainotteiset bileet". "Mä oon kuullu että tällänen musta on kasvispossua" :)
- ...
Tiinalle kirjoitti:
"sori on vähän lihapainotteiset bileet". "Mä oon kuullu että tällänen musta on kasvispossua" :)
soi musa..fiilikset porukoilla korkealla..
- Sari
... kirjoitti:
soi musa..fiilikset porukoilla korkealla..
Kiitos kun kerroitte mitä tapahtui!! Jännitin oliko mitään BB:e järjestänyt Pertulle. Ihanaa, loistavaa, mahtavaa, kyllä nyt ilopillerin kelpaa. Terveisiä Pertun kotiin!!!!!
- kiva kuulla
Sari kirjoitti:
Kiitos kun kerroitte mitä tapahtui!! Jännitin oliko mitään BB:e järjestänyt Pertulle. Ihanaa, loistavaa, mahtavaa, kyllä nyt ilopillerin kelpaa. Terveisiä Pertun kotiin!!!!!
että saavat vihdoin pitää hauskaa, varsinkin Perttu. Saapa vaan nähdä nouseeko tuostakin katkeruutta kun pohtivat myöhemmin... Mutta nyt kuulostaa ainakin että jokainen nauttii. Hienoa että viitsitte kommentoida, kun ei mullakaan tuota 24/7 ole. Tuollaista irrottelua kaivattiinkin :)
Tässä mennee nyt kauan. Tuota porukkaa ei saa pöydän äärestä kuin hetkeksi joraamaan jos sattuu tulemaan hyvä biisi. Juomaa tuntuu riittävän kyllä...
- Sari
Cesar kirjoitti:
Tässä mennee nyt kauan. Tuota porukkaa ei saa pöydän äärestä kuin hetkeksi joraamaan jos sattuu tulemaan hyvä biisi. Juomaa tuntuu riittävän kyllä...
..kun juomaa on. Heillä on takana rankka viikko ja on syytä silloin juhlia. Tänään on lisäksi kaksi syytä eli Pertun synttärit ja se huono viikko takana.Kiitos sinulle taas Cesar* !!!
- pomps
Sari kirjoitti:
..kun juomaa on. Heillä on takana rankka viikko ja on syytä silloin juhlia. Tänään on lisäksi kaksi syytä eli Pertun synttärit ja se huono viikko takana.Kiitos sinulle taas Cesar* !!!
Ompa viisasta vetää kännit keran viikossa jonkun tekosyyn varjolla, hei halloo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693