No nyt alkaa

Porukka on vetämässä jotain roolipukuja päälle

23

2589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain linnanneito-pukuja naisilla, ja ritaripukujen näkösiä miehillä

    • Perttu kai sitten pk-huoneessa kun ei ole näkynyt.. kai kirjoittelee päiväkirjaa...

      Olisiko aiheena muuten larppaus mistä ovat aina välillä vitsailleet :D

      • nam

        systeemit kyllä on! Hienot puvut ja herkut! Kynttilät kakun päällä!


      • Sari

        Viitsitkös kertoa aina pienissä koosteissa tähän. Kiitos sefu!!!!!!!!!


    • jotain rajaa

      oikeesti hei tosi tylsä lopettasit jo noi sun lapselliset kommenttis

      • ******

        Sinua harmittaa kun Perttu on niin suosittu..


      • mä fanitan peraa
        ****** kirjoitti:

        Sinua harmittaa kun Perttu on niin suosittu..

        haluisin panna perttua


    • tunnelma

      Porukka odottaa päiväkirjahuoneen ulkopuolella että Perttu tulisi. Meinaavat ilmeisesti laulaa jotain... Kakkukynttilätkin kohta loppuu heh

    • Ja nyt on ilotulitus!!

    • menossa

      Pihalla katsovat raketteja...

      Pertulla hienoimmat releet.. Miekka ja kaikki.

      Pihalla on joku grillibile tiedossa

      • ropotto

        Keskiaikaiset bileet... Miltäs ilotulitus näytti siellä Espoossa?


    • tulee

      Lahjoja jakavat...

    • Perttu ihmettelee milloin oikein ovat lahjoja tehneet.. Ei ollu Pertulla mitään aavistusta. "Voi vitsi" "ei voi uskoo" Perttu vaan hokee... Repeili muiden tekemille lahjoille

    • Puolikas sikä paistettuna odottamassa pöydässä.. Tästähän tulee oikeen kunnon keskiaikaset syömingit

      • börje.37v

        ihana kommentti sulta .....=)


    • alkaa

      "larppauskamat päällä synttäreillä, voi vitsi" päivittelee Perttu ulkona juhlapöydässä. Perttu piti pienen kiitospuheen ja ei muutaku sian kimppuun. Perttu leikkailee porukalle aimo kimpaleita.

      • Tiinalle

        "sori on vähän lihapainotteiset bileet". "Mä oon kuullu että tällänen musta on kasvispossua" :)


      • ...
        Tiinalle kirjoitti:

        "sori on vähän lihapainotteiset bileet". "Mä oon kuullu että tällänen musta on kasvispossua" :)

        soi musa..fiilikset porukoilla korkealla..


      • Sari
        ... kirjoitti:

        soi musa..fiilikset porukoilla korkealla..

        Kiitos kun kerroitte mitä tapahtui!! Jännitin oliko mitään BB:e järjestänyt Pertulle. Ihanaa, loistavaa, mahtavaa, kyllä nyt ilopillerin kelpaa. Terveisiä Pertun kotiin!!!!!


      • kiva kuulla
        Sari kirjoitti:

        Kiitos kun kerroitte mitä tapahtui!! Jännitin oliko mitään BB:e järjestänyt Pertulle. Ihanaa, loistavaa, mahtavaa, kyllä nyt ilopillerin kelpaa. Terveisiä Pertun kotiin!!!!!

        että saavat vihdoin pitää hauskaa, varsinkin Perttu. Saapa vaan nähdä nouseeko tuostakin katkeruutta kun pohtivat myöhemmin... Mutta nyt kuulostaa ainakin että jokainen nauttii. Hienoa että viitsitte kommentoida, kun ei mullakaan tuota 24/7 ole. Tuollaista irrottelua kaivattiinkin :)


      • Tässä mennee nyt kauan. Tuota porukkaa ei saa pöydän äärestä kuin hetkeksi joraamaan jos sattuu tulemaan hyvä biisi. Juomaa tuntuu riittävän kyllä...


      • Sari
        Cesar kirjoitti:

        Tässä mennee nyt kauan. Tuota porukkaa ei saa pöydän äärestä kuin hetkeksi joraamaan jos sattuu tulemaan hyvä biisi. Juomaa tuntuu riittävän kyllä...

        ..kun juomaa on. Heillä on takana rankka viikko ja on syytä silloin juhlia. Tänään on lisäksi kaksi syytä eli Pertun synttärit ja se huono viikko takana.Kiitos sinulle taas Cesar* !!!


      • pomps
        Sari kirjoitti:

        ..kun juomaa on. Heillä on takana rankka viikko ja on syytä silloin juhlia. Tänään on lisäksi kaksi syytä eli Pertun synttärit ja se huono viikko takana.Kiitos sinulle taas Cesar* !!!

        Ompa viisasta vetää kännit keran viikossa jonkun tekosyyn varjolla, hei halloo.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe