Osaako kukaan sanoa kannattaako päivittää celeron 2.7 prossu pentium 3.0 prosessoriin?
Lähinnä kiinnostaisi tietää lisääntyykö teho miten paljon. Pelailen jonkin verran johon sitä tehoa tarvitsisi. Hinta eroa siis on aika paljon noilla, miten lie se teho ero?
Ei ole rahasta kiinni vaan vaihdon järkevyydestä.
Pentium vs Celeron
7
586
Vastaukset
- Härski
Ei minusta järkevää. Mikä näytönohjain ? Se vaikuttaa peleissä enemmän.
- päivitys
Näyttis on radeon 9800 jotta en ole heti vaihtamassa, joten prossu se seuraava tehon lisäys pläjäys on ja muistin lisäys puolesta yhteen gigaan. Pitää mietiskellä.
- ja celeronilla
päivitys kirjoitti:
Näyttis on radeon 9800 jotta en ole heti vaihtamassa, joten prossu se seuraava tehon lisäys pläjäys on ja muistin lisäys puolesta yhteen gigaan. Pitää mietiskellä.
on ero kuin yöllä ja päivällä. vaik numeroina tehon lisäys näyttää pieneltä, niin todellisuudesa tehonlisäys on huomattava. Väitän et tehoa tulee puolet lisää.
- Ja prosessori
Sanoisin että jos pelaat ja siihen kaipaat tehoa, halvin ratkaisu on heivata se vanha emo ja prossu pois, ostaa tilalle AMD:n prossua tukeva lauta ja siihen prosessori. Vanhoista tavaroista saat sen verran käytettynäkin että luulen että rahaa ei juuri tarvitse väliin laittaa.
- Jam
Jos meinasit Northwood celeronia, niin tehoa tulee puolet lisää.
Mutta jos on Prescott celeroni, niin kantsii miettiä uuden näytönohjaimen ostoa?
http://www23.tomshardware.com/index.html?modelx=33&model1=42&model2=18&chart=19- kumarrus
Kiitti pirusti tuosta linkistä. Helvetin hyvä. Etsin itse juuri tuollaista missä voisi tehdä vertailuja. Sivustolla olen käynyt mutta tuo osa on jäänyt huomaamatta.
- päivitys
Northwood celeron 2.80. Mutta tuota ei tainnut olla koko taulukossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948