laitatko helvetin naapurin kullannuppu vähän kuule bassoja pienemmälle. Perkeleen jytinästä en maksa vastiketta. Joo olen käynyt joskus ystävällisesti sanomassa, mutta lapsressukka ei muista sitten millään. Toivottavasti saat apina tinnituksen.
prkeleen bassovammanen
6
1392
Vastaukset
- Subbarit kunnos
Hyvä, kun kirjoitit tänne, en olis kuullut, jos olisit yrittänyt soittaa. En laita bassoja pienemmälle pelkästään sen takia, että oot kateellinen mun sterkoille. Jos sulla ois kunnon kaapit, et ruikuttais täällä, joten eiköhän unohdeta koko juttu? Nauti niistä ilmaiseksi, kun voit, mä maksoin niist paljo.
Rakkain syysterveisin Iso B.- vaihto
jos kuule oon niin kateellinen sun sterkoille, niin tehdäänkö niin että tuut käymään täällä mun kotona kuuntelemassa miltä sun ihkat subbarit oikein kuulostaa.
Ihan sama mitä maksoit, väärinkäytettynä jaguaarikin on p*ka auto. - vaihto
vaihto kirjoitti:
jos kuule oon niin kateellinen sun sterkoille, niin tehdäänkö niin että tuut käymään täällä mun kotona kuuntelemassa miltä sun ihkat subbarit oikein kuulostaa.
Ihan sama mitä maksoit, väärinkäytettynä jaguaarikin on p*ka auto.Voisin mä tullakin, muttn viitsi koska, usko tai älä, ne kuulostaa vielä paremmalta täällä paikanpäällä.
- terve
taidanpa laittaa pikselin verran isommalle. kiitos.
- Iso B
Laita niin isolle, että naapuri kuulee bassot kunnolla, sillä mikä onkaan masentavampaa kuin suttuinen, epäselvä ja liian hiljainen basso. Ei masentavampaa olekaan, just siksi vaihdan taas ens viikolla isompaan.
- runkorakenteista
Eristä sun vahvistimet kunnolla runkorakenteista, sitten ei ehkä kuulu ihan niin hillittömän kova jytke naapuriin - naapureihin.
Ymmärsitkö miten sen voit tehdä? Irti lattiasta ja irti seinäpinnoista, jos esim pöydällä tai tasolla niin sopivaa paksua kumimattoa siihen alle jonkinmoiset palat. Pieni vaiva ja iso elämänlaadun kohennus kaikille sun naapureille.
Kyllä kerrostaloelämä vaatii ihmiseltä sivistystä, siten että hän osaa ottaa huomioon muutkin ihmiset.
Ettei vaan I me myself.
Sinä varmaan osaat, ajattele itseäsi naapurien tilanteessa.
terv - hymyillään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2285090Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194141- 583683
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513460
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413155Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232356
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo532347UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami241987