Niin sen verran et voisit vaikuttaa tän palstan viihtyvyyteen, elikkä viesti johon on viimeksi vastattu niin nousis aina päällinmäiseksi. Näin päästäis siihen et samoja keskusteluja ei aloitettais jatkuvasati uudestaan vaan saatais sitä toivottua jatkumoa. Koska totuushan on se et harva tonne alas jaksaa kelailla.... Vai onko se vain JIPPIIN etuoikeus?
CESAR HOI
5
425
Vastaukset
- söörrr
varmaan on siiffi bilettämässä eikä täällä?
Sama mainitsmasi systeemi on myös MTV3:n keskusteluissa joissa myös Subtv:n bigbrother keskustelu tapahtuu. Systeemillä on se hyvä puoli että keskusteluketjut tulevat pitkiksi, mutta ei sekään kylläkään ole ihan mielekästä että keskustelussa on satoja vastauksia. On tälläinen päivittäin tuleva tv-ohjelma sen verran hektistä että ihan hyvin voi uusia keskusteluja samasta aiheesta aloittaa päivittäin, mutta juu... Ei sentään parin tunnin välein. Ja yhtä nopeasti siellä uusi keskustelu tipahtaa etusivulta kun vanhempiin mielellään vastaillaan.
Niin ja ei pysty tähän syyteemiin mitenkään vaikuttamaan. Toivotaan vain että kirjoittajilla olisi malttia aloitusten kanssa.- VOI JUURIKAAN VAIKUTTAA
Noh hauska havaita että jaksat meidän eläkeläisten viestejä täällä lukea, vaikka perjantai iltana voisi olla komealla nuorukaisella paljon muutakin tekemistä..
- Sami_
Sen jälkeen täällä olisi yhtä "tasokasta" kuin jippiin foorumeissa.... Joku tampio upettaisi omia keskusteluitaan aina vain uudelleen kärkeen.
Ainakin sen pitäsi olla jotenkin valikoivaa, sen kärkeen nostamisen. Eli ihan tuoreet jutut nousisi kärkeen mutta vanhemmat alemmaksi etusivulle tms.- Miekiin
Niin hullujen, pakolaisten tai muuten häiriintyneiden ehdoillahan me täälä muutenkin elellään et ei siinä sen kummenpaa... Tosin jippii on huomattavasti suositumpi ja halutumpi kanava käyttäjille ja rahoittajille kuin tää... Se on nimittäin menossa konkkaan holtittoman rahan käytön takia , mut mainostajat pitää pystyssä koska käyttäjiä piisaa tuplasti muihin verrattuna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437