Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Napapaidat ;)!

Girlie-

onko teistä napapaidat muka törkeitä??
varsinkin jos on tarpeeksi hoikka käyttää niitä,niin onko??entä jos on läski??
topit??levee lahkeiset farkut rulezz...(sekä kulutetut)valkeet housut rulez kanz ;)....

7

1737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

      sä oot kyl aika.. no joo en sano mitään! mä nauran napapaita pikku pilluille.. huomiota te vaan haluutte.. sit ihmettelette miks kaikki vanhat miehet tulee ehottelee!!!! prkl..

      • prinsessa

        no minun mielestä olet kyllä väärässä!!koska jos me viihdytään napapaidoissa niin tuskin sulla on siihen nokankoputtamista!ei tarttee heti tulla syyttelee että me oltas jotain pikkupilluja jotka vaan haluuuuu!!aah...et niin...jos me oikeesti tykätään ja näytetään meilestämme hyvältä niin mikä on ongelmasi...täytyy olla aika hyvä itse tunto että uskaltaa menne esittelee itteesä vähän enemmäkin kun kummin kyllä hän ne ukot kattoo ja saattaa ehotellakkin...eikä me välttämättä haluta mitään sellasta....toi napapaita ei oo kyllä mikään syy leimata meitä huorox tai vastaavix!!itelläni ei ole mikään lautavatsa,mutta pidän silti joskus napapaitoja=)joo ja sitten vielä entä sitten jos joku on vähän pulleempi ja pitää paljastavia vaatteita...niitä ihmisiä pitäisi kunnioittaa koska uskaltavat tuoda itteensä esille...totta kai alussa saattaa olla että hyi helvetti,mutta ei meillä kellään oo oikeutta mennä suutamme aukoo moisesta asiasta...koska voi olla että joku kattoo meitä samallatavalla ...mun lempi sanonta on tää:kaiken minkä sinä tahtoisit ihmisten tekevän sinulle tee se heille!no niin eiköhän tässä tullu pointti selville!=)


      • nadja

        mikäs napapaidois on vikana? jos on nätti napa niin kait sitä voi näytellä?=) sulle taitaa olla arka paikka kun näet paljasta pintaa..=) pitäkää ihmiset sellasia vaatteita joissa tunnette viihtyvän, sama se vaikka olisi tiukat nahkahousut ja nipin napin rinnat peittävä toppi! Ja eihän ne kaikki halua huomiota herättää, se huomio vaan herää!=) ei pahalla mut...


    • sgr

      onko sillä niin väliä onks se paidan helma vähän pidempi vai lyhyempi

    • suskuli

      No jos oot 12 vuotias ni ei se napapaita paha oo...et aatteleppa ite.

      • TrenD

        Itse en henk.koht. exralyhyistä napapaidoista tykkää... Semmoset on ihan nättejä, jotka paljastaa vähän napulii, semmonen varmaan joku 3/4 osa paita...:) Mulla on itelläki pari semmosta ja mä tykkään niistä! ;) Mäki RAKASTAN extra leveelahkesii pökiä!! :)))


    • Anonyymi

      Mun mielestä niissä ei oo mitään vikaa koska ihmiset saa olla sellasseita kun ne haluu! Ei se et jos me pidetään napapaitoja tarkota et halutaan jotain! Ite käytän napapaitaa aina välillä ja sillon tunnen itteni vapautuneella ja omaks itsekseni. Jos ajattelee tolla lailla niin taitaa olla jotain vikana tai muuten vaan itsellä paha olla. T: napapaitojen käyttäjä omalla tyylillä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe