Olen ajatellut ostaa Laguna farkun.
En koskaan ole Rellua omistanut.
Kertokaa faktaa kannattaako ostaa.Kallis se ei kuitenkaan ole mutta harmittaa jos se on aivan paska.
Auto on vm.95 farmari, 1.8kone ajettu 270tkm.
Onko kilometrit jo täynnä? Minulla ei hajuakaan paljonko noilla ajelee.
Kertokaa tyyppivikoja, omia kokemuksia hyvät ja tietty huonot.Kiitti.
Ostanko????
2
1011
Vastaukset
- köpi69
Viat mitä nyt äkkii tulee mieleen...
-Pyöränlaakerit
-Lämmityslaitteen kenno
-Iskunvaimentajan kääntölaakerit jumittaa
-Startti vikoja
-Kaiken mailman sähkövikoja
-Niveliä menee väljäks
-Pakoputket lyhyt ikäisiä
Plussia
-Kestävä moottori
-Hyvä ja pehmeä ajettava
-Kuluttaa vähän
Mut noista miinuksista sen verran, ne nyt on jo tossa vaiheessa vaihdettu jo pariin otteeseen et voi olla ian hyvä pelikin. - paljonajava
Aika paljon vaikuttaa edellisen omistajan tapa kohdella autoa. Onko ajettu pääasiassa kaupungissa vai maantiellä. Itse kärräsin 2.2D Lagunalla 300000 km ilman suurempia ongelmia. Nuo sähköviat joista puhutaan ovat yleensä airbag valon palaamiseen ja muihin vastaaviin liittyviä jotka hoituvat liitintä liikuttamalla. Ainut joka minulla tuotti varsinaisen korjauksen oli takarekisterivalojen uusinta. Ne tosiaan hapettuivat totaalisesti. Etupyörän laakeri meni kaksi kertaa ja samasta pyörästä. Muuten auto toimi hienosti ja jatkaa palveluaan uusissä käsissä.
Niveliä en saanut ainuttakaan kulumaan väljäksi ei ainakaan katsastusmiesten mukaan. Suosittelen kuitenkin hieman enemmän rahaa ja hieman uudempi malli mutta menee se vanhempikin. Hyvä ajaa lämmin ja taloudellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050