eräs kysymys!!!

särkynyt enkeli

mulla on sellanen ongelma.. me erottii yhe pojan kans yli vuosi sitte. ja sit mä oon ruvennu miettii häntä entistä enemmän. vaiks erottii riidoissa. hän asuu minua aika lähellä. mun tekis mieli ottaa häneen yhteyttä. mutta en uskalla, koska seurustelen. ja poikaystäväni tietää tämän tyypin. uskallanko ottaa häneen yhteyttä? mitä hänelle sanon? ehdotuksii. oon tosi onnellinen jos ees joku vastaus :(

3

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milkakuu

Kaipaatko vieläkin häntä? Mikäli sanot kyllä, niin silloin en suosittelisi ottamaan yhteyttä poikaan, mutta jos et niin pistä vaikka viestiä, että voitaisko mennä kahville tms. Ihan vain kavereina ja puhua. Miksi poikaystäväsi estäisi tämän, jos tietäisi että olette pelkkiä kavereita?

• särkynyt enkeli

kaipaan todellakin...en ole kertonut tästä kenelläkkään en bestikselleni edes he pitäisivät minua tyhmänä,koska poika on tukeva ja bestikseni ei juurikaan pidä hänestä. mutta jos tämä on vain ohimenevää. itken usein. ennen koitin olla miettimättä häntä. mutta se ei juurikaan onnistunut. ymmärtäisikön poikaystäväni jos jättäisin hänet ilman syytä?? en enää tunne rakastavani häntä vaan tätä exsääni. olisikon se hyvä jos kirjoittaisin exsälleni näin muistatko viel mut? tai nähtäiskös jossain tänää??

• djvenla
        särkynyt enkeli kirjoitti:

kaipaan todellakin...en ole kertonut tästä kenelläkkään en bestikselleni edes he pitäisivät minua tyhmänä,koska poika on tukeva ja bestikseni ei juurikaan pidä hänestä. mutta jos tämä on vain ohimenevää. itken usein. ennen koitin olla miettimättä häntä. mutta se ei juurikaan onnistunut. ymmärtäisikön poikaystäväni jos jättäisin hänet ilman syytä?? en enää tunne rakastavani häntä vaan tätä exsääni. olisikon se hyvä jos kirjoittaisin exsälleni näin muistatko viel mut? tai nähtäiskös jossain tänää??

sitä ekaks kysyä, että haluisko se nähä kaveruuden merkeissä. kun tapaat hänet, voit saada vastauksen siihen, rakastatko exääsi. eihän kenenkään anssa kannata olla yhdessä, jos siitä ei oikeesti välitä.
        ja voithan kertoa poikaystävällesi totuuden, eli: että rakastat jotakin toista.
        mutta jos sun aikeet jo nyt on saada tää sun exäs iskettyä takasin, niin kehottaisin jättämään sun poikakaverin. se olis sillekin paljon reilumpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      160
      12256
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5436
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4600
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      135
      3653
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2758
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1656
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      363
      1611
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1516
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1461
    Aihe