Onko täällä Lappeenrantalaisia paljonkin liikenteessä?
Lappeenrantalaisia
14
1466
Vastaukset
- kyllä
tässähän minä
- tsyby
Oletko minkä ikäinen, jos saan udella.
- taas sama
tsyby kirjoitti:
Oletko minkä ikäinen, jos saan udella.
... tuliko tästä nyt dialoogi ? onko meseä, jos saan udella ?
- mie..
Täällä toinen. 24 v.
- tytsyli....
Mut oon vast 14.. haittaako??
- ---
ikää 28.
- just me
Missäs päin te yleensä pyöritte, niin jos vaikka joskus vahingossa törmäisi? :)
- tsyby
Itselläni ei ainankaan ole mitään vakituisia paikkoja joissa pyörin. Voihan sitä vaikka järjestää tapaamisen :)
- mie..
tsyby kirjoitti:
Itselläni ei ainankaan ole mitään vakituisia paikkoja joissa pyörin. Voihan sitä vaikka järjestää tapaamisen :)
mutta Lappeenranta taitaa olla niin pieni kaupunki, ettei ihmiset uskalla tulla mahdollisiin kokoontumisiin. Jonkinlaisen "paljastumisen" pelossa.
Tosin, toivon että asia kuitenkin on toisin. :)
- Nainen.
oon jo melkein viiskymppinen ja en löydä ketään ku en oikeen käy missään...
- stripe
...yksi, 28 v.
- ripakinttu
30 v.
- lepakkipari
27 & 27
- lepakko
seuraa vailla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070